Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 1 października 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Niewypowiedziane'' w wykonaniu LUNY.

Luna to wokalistka, którą szybko nazwano fenomenem polskiej muzyki alternatywnej. Zanim dorobiła się tajemniczego pseudonimu, występowała pod własnym imieniem i nazwiskiem - Ola Wielgomas. W 2020 roku zaprezentowała singiel "Luna" i pokazała słuchaczom całkiem nowe oblicze. 

Dzisiaj wszystko widzę trochę ostrzej
Nasze ciała (nasze ciała)
Pokrył mróz
Tak trudno mi złapać sen i oddech
Bo nie wierzę w nic
Nie wierzę w nic już
Zamknięta wszystko słyszę trochę głośniej
Pod skórą lęk
Ukryty gniew
Wiem Ty też czujesz się gorzej
Gorzej, gdzie oddech
Oddech zamyka nam usta, słowa nieznane
W sobie noszę
Niewypowiedziane
Pozwól mi być
Kim tylko chcę
Zrozum, że jesteś jedynym tchem
Ile tu znaczy każdy dzień
Pozwól mi tylko być
Tylko być
Pozwól mi czasem pomylić się
Gdy dopada mnie to co złe
Ile tu znaczy każdy dzień
Pozwól mi tylko być
Tylko być
Mmmmm
Aaaaah
Dzisiaj zamknąć oczu już nie mogę
Ciągnie mnie (mnie)
Do wzburzonych wód
Jak złapać sens, jak porzucić fobie
To, co tak ciągnie w dół
Kiedy nie wiem czy cokolwiek znaczę
Złap tylko dłoń
Moją dłoń
Wiesz, że znów czuję się gorzej
Gorzej, ten oddech
Oddech zamyka nam usta, słowa nieznane
W sobie noszę
Niewypowiedziane
Pozwól mi być
Kim tylko chcę
Zrozum, że jesteś jedynym tchem
Ile tu znaczy każdy dzień
Pozwól mi tylko być
Tylko być
Pozwól mi czasem pomylić się
Gdy dopada mnie to co złe
Ile tu znaczy każdy dzień
Pozwól mi tylko być
Tylko być
Mmmmm
Aaaaah
Huuu
Pozwól mi tylko być, tylko być
Mmmmm

14 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę, ale wpada w ucho :-) . Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kawałek. Wpada w ucho od razu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło jest posłuchać tę piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka bardzo wpada w ucho. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę, całkiem fajna 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna piosenka. Dzięki Tobie miałam okazji poznać kolejną piosenkarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej tego utworu i tej wokalistki. Ale po przesłuchaniu myślę, że warty jest uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie słyszałam do tej pory o tej wokalistce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie miałam okazji jej wcześniej słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...