Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 10 czerwca 2023

Michał Kulikowski - Blisko Ciebie

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Blisko Ciebie'' Michała Kulikowskiego.

Michał Kulikowski- wokalista, muzyk, kompozytor oraz autor tekstów.

Wciąż szukając siebie popełniałem błąd, ciągle ten sam błąd Łapiąc się wszystkiego zapomniałem , by zajrzeć w serca głąb Ciągły stres, uczuć brak zabijały mnie jak rak Nagły zwrot, oczu błysk i już wiem. Blisko Ciebie pragnę być, pragnę być Nie odbierze tej bliskości nam nikt Choćby najgroźniejszy sztorm, wielka burza, biały szkwał Nie rozdzieli nas już nic, ja przy Tobie będę trwał Dziś już nic na siłę złapać falę chcę i niech niesie mnie Dzięki Tobie łatwiej mi odnaleźć się, mi odnaleźć się Szczery śmiech, szczęścia łzy z twarzy nie znikają mi Serce podpowiada, że to właśnie ja Blisko Ciebie pragnę być, pragnę być Nie odbierze tej bliskości nam nikt Choćby najgroźniejszy sztorm, wielka burza, biały szkwał Nie rozdzieli nas już nic, ja przy Tobie będę trwał

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę, ale w sumie muszę przyznać - że ładna i wpada w ucho. Pozdrawiam sobotnio Cyrysiu - najpierw z rana ponad pół godziny na zakupach, potem zejście z czwartego piętra po kolejne, a mieszkam na IV - ym piętrze bez windy . I polecam też piosenkę " City lights" - Blanche - Eurowizja 2017.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale jest całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta piosenka. Nigdy wcześniej jej nie słyszałam. Będzie mi dziś towarzyszyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę, wpadająca w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, gdzie wynajdujesz te piosenki, ale ta znów mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się słowa tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu prezentujesz nieznany mi kawałek. Ma fajny tekst.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...