Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 17 czerwca 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę „W Blasku” MaRina oraz Sound'n'Grace.

 Marina Łuczenko-Szczęsna, występująca na scenie jako MaRina – polska piosenkarka, autorka tekstów, kompozytorka i aktorka polsko - ukraińskiego pochodzenia. Wydała trzy solowe albumy studyjne: Hard Beat, On My Way i Warstwy. Laureatka nagród muzycznych, m.in. Eska Music Awards i Plejada Top Ten.
Sound’n’Grace – polski chór, wykonujący muzykę gospel, pop, soul, R&B i funk.
Mimo wad, Piękne sny, W Twoich wolność, W moich “My”. Jak zakochanych, Los połączył nas, W sercu noszę dobro, Zobacz w moją twarz. Tylko Ty, Odpowiedzi masz, Ile wzruszeń nam odmierzy czas. Już nie pytam jaki świat ma sens, Z Tobą odnalazłam cel. Lubię zapach rosy o poranku, Lubię niebo spadających gwiazd, Spełniłam sny, Jesteś w nich Ty, W blasku letniego słońca. Lubię Twoje dłonie na mej skórze, Lubię smak miłości wokół nas, Spełniłam sny, Jesteś w nich Ty, W blasku letniego słońca. Czasem rany, Czasem łzy, Z marzeniami, W moich „Ty” Kiedy przyjdzie koniec, By rozdzielić nas, Zanim opadniemy, Powiem jeszcze raz: Tylko Ty, Odpowiedzi masz, Ile wzruszeń nam odmierzy czas. Lubię zapach rosy o poranku, Lubię niebo spadających gwiazd, Spełniłam sny, Jesteś w nich Ty, W blasku letniego słońca. Lubię twoje dłonie na mej skórze, Lubię smak miłości wokół nas, Spełniłam sny, Jesteś w nich Ty, W blasku letniego słońca. W blasku letniego słońca… W blasku letniego słońca… Lubię twoje dłonie na mej skórze, Lubię smak miłości wokół nas, Spełniłam sny, Jesteś w nich Ty, W blasku letniego słońca. Nie wiedziałam wtedy, Czy marzenia spełnią się, Mocno zakochać się, Mocno kochaną być, Tak bardzo chce mi się żyć, W blasku miłości Twej lśnić.

11 komentarzy:

  1. Coś pięknego Cyrysiu. Piękny tekst piosenki, i cudowne wykonanie. Pozdrowienia - po sobotnim przedpołudniowym "zalataniu" .

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie odśpiewane i cudowne słowa. Natomiast linia melodyczna trochę chaotyczna... trudna do zapamiętania, czyli nie wpada zbyt łatwo w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. this was amazing...! well and truly beautiful, Great flow and imagery.. thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny utwór i ciekawy teledysk. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  6. What a lovely lines..! This is touching

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post, thanks for sharing! I really like the sound of this..

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...