Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 15 października 2023

99 ofiar Tytusa Mayera - nowa powieść Marcela Mossa!

Moi Drodzy,

 25 października nakładem Wydawnictwa FILIA ukaże się  nowa powieść Marcela Mossa!  To jeden z najpopularniejszych autorów thrillerów w Polsce. Twórca książek, takich jak: "Nie patrz", "Nie odpisuj" czy "Pokaż mi".

Pobierz obrazki
MARCEL MOSS
 
99 OFIAR TYTUSA MAYERA

Jedyną drogą do harmonii jest pokój. Przemoc zaburza harmonię, którą można przywrócić wyłącznie poprzez złożenie ofiar i wyrównanie bilansu krzywd.
Była prezenterka Julia Karpiel postanawia wskrzesić swoją karierę, publikując autoryzowaną biografię Tytusa Mayera – seryjnego mordercy zwanego „Bydlakiem z Chełma”. Dwadzieścia pięć lat wcześniej Mayer został skazany na dożywocie w związku z wyjątkowo brutalnym morderstwem dwóch osób, jednak niektórzy twierdzą, że rzeczywista liczba jego ofiar może sięgać nawet stu.

Wkrótce Julia spotyka się z Mayerem, który przez następne dni opowiada jej ze szczegółami swoją przerażającą historię. Kobieta uświadamia sobie, że człowiek, którego wszyscy mają za chodzącego diabła, sam wielokrotnie padł w swoim życiu ofiarą jeszcze gorszych potworów. Tylko czy ból zadawany nam przez innych może usprawiedliwić naszą własną agresję?

Gdy Julii wydaje się, że zebrała wystarczająco dużo materiału, Mayer wyjawia jej swój najgłębiej skrywany, szokujący sekret. Informacja ta sprawia, że kobieta zadaje sobie pytanie, czy warto odgrzebywać pamięć o człowieku, który był zdolny do takich okrucieństw. Zwłaszcza, że czuje, iż Mayer i tak nie powiedział jej wszystkiego…


ILE OSÓB TAK NAPRAWDĘ ZABIŁ TYTUS MAYER?
Pobierz obrazki
Tytus Mayer* (ur. 15 kwietnia 1952 r. w Warszawie) – polski seryjny morderca, zwany Bydlakiem z Chełma. W 1998 roku skazany przez sąd na dożywocie w związku z dwoma morderstwami, których dopuścił się w latach 1980–1987. Na początku 2023 roku sąd zdecydował o przedterminowym wypuszczeniu Mayera na wolność, po dwudziestu pięciu latach odsiadki. Złoczyńca z początku konsekwentnie unikał mediów i nie wypowiadał się na temat przeszłości. Teraz przerwał milczenie. *postać fikcyjna


Skusicie się?

15 komentarzy:

  1. Czuję, że to będzie bardzo emocjonująca lektura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moss zawsze potrafi wciągnąć czytelnika w mroczny świat swoich opowieści. Kolejna książka brzmi bardzo obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z książkami Mossa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam książek tego autora, ale recenzja zachęca do sięgnięcia po nie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze nic autora, może kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam książek tego autora. Ta zapowiedź bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się na dobrą lekturę. Będę czekać na premierę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej książce jestem bardzo zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Totalnie moje klimaty! Z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój gatunek. Chętnie sięgnę po tą książkę

    OdpowiedzUsuń

  12. Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com


    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com


    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...