"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 14 października 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ''Kamieniec słów" Megitza.

 MEGITZA  to rodowita góralka, charyzmatyczna wokalistka, kontrabasistka, autorka tekstów i kompozytorka, która właśnie wkracza na polski rynek muzyczny przyciągając rzeszę fanów folku, rocka, oraz nurtu worldbeat.

Jej muzyka jest pełna energii, a teksty przemyślane, z silnym przekazem.

Artystka wystąpiła na wielu prestiżowych scenach w USA i Europie, między innymi w Parku Milenijnym w Chicago, na Montreux Jazz Festiwal w Szwajcarii, oraz na Przystanku Woodstock w Polsce.

11 komentarzy:

  1. Kolejna dobra propozycja, pozdrawiam, u mnie sobota pod znakiem aktywności fizycznej .

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie nie przemawia, ale może to dlatego, że sobotę mam pod znakiem LP, i P.O.D ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej. Całkiem fajny kawałek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zespół znam, ale tej piosenki jeszcze nie słyszałam. Zapraszam na nowy post : https://anne18-recenzentka.blogspot.com/2023/10/blog-ksiazki-warte-przeczytania.html. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe brzmienie i oryginalne połączenie gatunków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam. Słuchałam z przyjemnością. Chętnie poznam więcej piosenek

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz pierwszy słyszę tę piosenkę.

    OdpowiedzUsuń

  8. Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com


    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com


    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...