"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 28 października 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę  ,,Wiem, że ci ciężko'' Dawida Tyszkowskiego.

Ten młody artysta nie tylko śpiewa, ale również pisze teksty i komponuje muzykę. Jest samoukiem, nauczył się grać na gitarze, która jest dla niego nieodłącznym atrybutem w procesie tworzenia. Jego atutem jest ogromna wrażliwość. Mimo młodego wieku teksty utworów Dawida są niezwykle dojrzałe i emocjonalne. Opiera swoją twórczość na tym, co czuje i słyszy, nieustannie szukając swojej drogi i eksperymentując z różnymi gatunkami muzycznymi. 
Wokalista zadebiutował na polskim rynku w czerwcu 2022 roku wydając EP-kę zatytułowaną Nadal nie śpię, którą stworzył we współpracy z Patrickiem The Panem. 

14 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę, nieodmiennie polecam Ci z kolei eurowizyjne ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo życiowa w swojej wymowie piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenkę znam i nawet lubię. Muszę przesłuchać też inne utwory tego wokalisty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna piosenka. Pierwszy raz ją słyszałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz ją słyszę. Ciekawy głos 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tego utworu, sprawdzę też inne tego wokalisty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jej wcześniej. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam wcześniej tej piosenki 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tekst i bardzo ciekawy głos wokalisty...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tej nutki ani nie słyszałam o wokaliście, ale utwór podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

  11. Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com


    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com


    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...