Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 29 października 2023

NAJNOWSZA POWIEŚĆ ŚWIĄTECZNA MAGDALENY KORDEL

 Moi Drodzy,

W te święta Magdalena Kordel zapali ŚWIATEŁKO W OKNIE

także dla Ciebie!

 NAJNOWSZA POWIEŚĆ ŚWIĄTECZNA MAGDALENY KORDEL

PREMIERA 8 LISTOPADA 2023

WYDAWNICTWO ZNAK

PRZEDSPRZEDAŻ KSIĄŻKI

INFORMACJA PRASOWA I FRAGMENT KSIĄŻKI

Basia bardzo potrzebuje cudu. Od kiedy jej tata, Michał, zginął w wypadku samochodowym, dziewczyna z beztroskiej nastolatki musiała stać się mamą nie tylko dla swoich siostrzyczek Emilki i Amelki, ale i dla Kornelii, bo dla niej odejście Michała to cios, strata, z którą nie może się pogodzić. Żyje z duchem męża, zapominając o tym, że właśnie teraz córki najbardziej potrzebują jej miłości.

Klementynę opuściła magia. Pierniki, które co roku piekła, kierowana jakby nadprzyrodzoną mocą, zupełnie jej nie wychodzą. Nie rozumie, co się wydarzyło, i nie wie, jak temu zaradzić. Martwi się, że w tegoroczne święta zawiedzie wszystkich – swoich najbliższych i tych, którzy bez jej wypieków nie wyobrażają sobie Bożego Narodzenia.

Na szczęście są Imka i Miłka, przyjaciółki, które nie dopuszczą do tego, by tegoroczna Gwiazdka okazała się katastrofą.

Kornelia, Basia i bliźniaczki przeprowadzają się do Miasteczka, a tam Duchy Świąt biorą sprawy w swoje ręce. Bożonarodzeniowa magia z każdym dniem powoli zaczyna działać, a w ich serca Wstępuje nadzieja.

Światełko w oknie to niezwykła opowieść pełna emocji. Wzruszająca nawet tych, którzy świąt się boją i dla których ten czas stracił magię. Historia o sile przyjaźni i rodziny, o nowych początkach i o tym, że kiedy uwierzymy w drugiego człowieka, cuda po prostu zaczynają się dziać. Wystarczy dać im szansę.

 

MAGDALENA KORDEL – ulubiona pisarka Polek, mistrzyni świątecznych opowieści.

Autorka bestsellerowych powieści i serii m.in. „Anioł do wynajęcia”, „Zagubiony Anioł”, „W blasku słońca”, „Tajemnice” czy „Malownicze”.

fot. Radek Kaźmierczak 



Skusicie się?

 

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam świąteczne powieści. Czekam z niecierpliwością, by ją poznać 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poznam historię, którą skrywają karty tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam, że jest nowa książka tej autorki, to ucieszyłam się... Ale po przeczytaniu opisu nie wiem czy nie będzie zbyt smutna na radosny przedświąteczny czas...

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że książka mogłaby mi się spodobać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt przepadam za świątecznymi klimatami, pozdrawiam Cyrysiu ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi przyjemne, może sięgnę po ten tytuł w zimowym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytam w grudniu, aby wprowadzić się w świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas na czytanie uważam za otwarty , czemu by nie zacząć jesienne czytanie od tej powieści? Oczywiście, że warto.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na świąteczną książkę zawsze się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie świąteczne pozycje, więc jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się świetnie. Myślę że warto będzie przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie się skuszę. Dawno nie czytałam świątecznych powieści

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa zapowiedź. W ty roku na pewno wcześniej sięgnę po książki świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbliża się ulubiony mój okres w roku, czyli święta. Świąteczne opowieści są super, zawsze chętnie sprawdzam nowości, a ta brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń

  15. Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com


    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com


    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś świątecznego chętnie bym poczytała. Zawsze lubiłam takie książki

    OdpowiedzUsuń
  17. To naprawdę ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...