Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 22 lutego 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję Jareckiego z zaskakującym singlem i teledyskiem ''Kochanie'' z gościnnym udziałem Roberta Cichego w blues-rockowym stylu.

Jarecki, właściwie Jarosław Kubów – polski raper i wokalista, członek zespołu muzycznego Kultórwa. Od 2003 r. prowadzi solową działalność artystyczną. Laureat nagrody im. Anny Jantar na 43. Krajowym Festiwalu Polskiej Piosenki.

To nie był przypadek,
że poznałem Cię właśnie tam.
To nie był przypadek,
bo wiem, że on tak właśnie chciał.
Szukam odpowiednich słów kochanie.
Szukam odpowiednich nut kochanie .

Jak mam powiedzieć Ci,
co tak naprawdę czuję?
Kiedy serca krzyk,
rozsądku nie potrzebuje.
Ufam Ci kiedy mówisz,
że przetrwamy wszystko.
Słucham jak serce podpowiada mi,
kiedy jesteś blisko i tylko;
złap mnie za dłoń i wyszeptaj mi kocham Cię
złap mnie za dłoń i wyszeptaj mi kocham Cię.

15 komentarzy:

  1. Myślę, że to chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca są to moje klimaty, ale przesłucham jeszcze innych piosenek wokalisty, by wyrobić sobie jakieś zdanie.


    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Tekst bardzo ładny :) Nie znałam wcześniej tego utworu, więc fajnie,
    że się z nami nim podzieliłaś :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Estupenda información! Que tengas feliz día! 🧡🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym artyście. Posłucham w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tekst świetny ale muzyka to nie moje klimaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. This is written so good. These words are so amazing. I like this effort. These lines have very deep meanings. Thanks for sharing this with us. I really appreciate that effort. Now it's time to avail Logo Design usa for more information.

    OdpowiedzUsuń
  8. These words are so amazing. This is written so well. These have deep meaning. I really appreciate that effort. Thanks for sharing this with us. Now it's time to avail Logo Design usa for more information.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...