Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 10 października 2021

ZAPOWIEDŹ: Speedlove - Julita Dziekańska

Moi Drodzy,

27 października odbędzie się premiera powieści ''Speedlove'' Julity Dziekańskiej. Elektryzująca opowieść z motocyklami w roli głównej to coś, co zdecydowanie urozmaici dni jesienne. ❤️‍🔥

Nieskończona skala emocji oraz akcja, która nie ma ograniczenia prędkości!

Alexandra „Alex” Ferenc była oczkiem w głowie swojego ojca, Wielkiego Alfredo, pięciokrotnego mistrza świata w wyścigach motocyklowych. Po tragicznym wypadku, który zmienił życie całej rodziny, Alex dostaje propozycję, dzięki której ma szansę na spełnienie marzeń z dzieciństwa. Idzie w ślady swojego ojca i rozpoczyna karierę w wyścigach MOTO GP. Wraca do rodzinnych Włoch, gdzie niespodziewanie spotyka Tito – przyjaciela z dawnych lat, który już nie przypomina słodkiego chłopca. A nieziemsko przystojny i arogancki mistrz świata Lukas Perèza, skrywa więcej tajemnic, niż można sobie wyobrazić.

Czy Alex odnajdzie się w męskim świecie rywalizacji i adrenaliny? Czy będzie umiała dokonać słusznych wyborów? A może tym razem emocje wezmą górę nad rozsądkiem?


Skusicie się?

20 komentarzy:

  1. Zapowiedź bardzo ciekawa, ale nie do końca mój target. Pozdrawiam Cyrysiu, tytuł jednak zapisuję , na przyszłość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta premiera na pewno ucieszy wielu czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo inteteresująco się zapowiada. Lubię tego typu lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nic takiego nie czytałam, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się, czy wziąć ją do recenzji, ostatecznie jednak rezygnując. Będę śledziła opinie innych, może mnie przekonają i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zrezygnowałaś, bo moim zdaniem ta książka jest MEGA.

      Usuń
  6. Książka zapowiada się ciekawie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytam tę książkę. Jej opis zapowiada ciekawą lekturę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Totalnie do mnie przemawia ta książka. Lubię po takie sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi nieźle, chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka mnie przyciąga, ale jeszcze nie jestem pewna czy przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stawiam, że u niej wygrają emocje, zgadłem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie zdradzę, ale mogę zapewnić, że na brak zaskoczeń nie będziesz narzekać :)

      Usuń
  12. Co prawda raczej nie czytam takich książek, ale wyczuwam tu fajny, przygodowy i seksowny klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...