"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 21 października 2021

ZAPOWIEDŹ: ''Selfie z aniołem'' Hanna Urbankowska

Moi Drodzy,

9 listopada odbędzie się premiera powieści ''Selfie z aniołem'' Hanny Urbankowskiej.  Serdecznie zachęcam do zapoznania się z tym tytułem.

Mieszkańcy bloku na warszawskim Mokotowie lubią przesiadywać w kawiarni na parterze. Nie wiedzą jednak, że późnym wieczorem lokal zajmują aniołowie. „Dzień dobry!” zmienia się w „Dobranoc!”, a opiekunowie lokatorów zawzięcie dyskutują o swoich sprawach.

O czym mogą rozmawiać? Przecież wszystko dobrze się układa… A może jednak nie? Nagła śnieżyca, dziwne sny, nieprawdopodobne spotkania… W życie wkrada się zapowiedź chaosu.

„Selfie z aniołem” to książka, w której przenikają się dwa światy: ludzi i aniołów, zaś sprawy ostateczne splatają się z codziennością mieszkańców bloku. Wracają bohaterowie, znani z „Noworocznych aniołów”. Matylda i Wojciech, już po ślubie, oczekują pierwszego dziecka. Ania spełnia się, prowadząc kawiarnię. Zuzanna wyjechała na studia do Londynu.

Jakie znaczenie może mieć dla bohaterów historia, która wydarzyła się w latach 70. w podwarszawskiej wsi? Jaką rolę odegra zagubiony anioł, który przypadkowo trafia do warszawskiego bloku? Czy można ruszyć do przodu bez zaleczenia dawnych ran? I czy anioł może przestać być aniołem..?


Skusicie się?

11 komentarzy:

  1. Aż poczułam zbliżające się powolutku święta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się interesująco. Może się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tego typu klimaty. Ciekawie zapowiada się ta lektura.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nim się obejrzymy a już będą święta 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takimi lekturami czas do Świat szybko minie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Być może się skuszę Cyrysiu. Zapowiedź bardzo intrygująca, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu skojarzyło mi się z piosenką świąteczną De Su "Kto wie, czy za rogiem". ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To świetna książka! Kto wpadł na taki pomysł? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać czytania świąteczno-zimowych książek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się nie mogę doczekać premiery. Zresztą, powoli zacznie się sezon na świąteczne książki, które wręcz uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...