"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 15 grudnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Noworoczne anioły'' Hanna Urbankowska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Noworoczne anioły'' Hanny Urbankowskiej.
Trzy przyjaciółki wspólnie świętują nadejście Nowego Roku. Każda z nich ma rewelacyjny plan na nadchodzące miesiące. Zuzanna ukończyła studia i całkowicie pochłaniają ją przygotowania do ślubu; Anna czuje się kobietą sukcesu i szuka nowej pracy; energiczna Matylda marzy o karierze powieściopisarki. Dziewczyny nie zdają sobie sprawy z towarzystwa niewidzialnych opiekunów, którzy obserwując poczynania dziewczyn z szerszej perspektywy, przysięgają sobie, że zrobią wszystko, by w tym roku młode kobiety nie zrealizowały noworocznych postanowień.


Powieść utrzymana jest w lekkim, zabawnym stylu, z myślą o tym, by dobrze czytało się ją w pociągu, na plaży lub pod kocem w zimowy wieczór. 

PREMIERA 15 stycznia!

 Skusicie się? Osobiście gorąco polecam!

19 komentarzy:

  1. Książka o takich przyjaciółkach musi być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekki, zabawny styl, super. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. ;) Książka wydaje się być ciekawa, może mi się spodobać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu :)
    Książka zapowiada się bardzo przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka jest piękna, ciekawe czy treść jej dorówna :) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami mam ochotę na takie lekkie, zabawne historię. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że przeczytam :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! I chętnie przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem jej bardzo ciekawa, podoba mi się opis :)
    Gratuluję patronatu

    OdpowiedzUsuń
  10. Może skuszę się na tę lekturę. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fabuła bardzo ciekawa, szkoda tylko, że polscy bohaterowie.
    Pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, a książka wygląda calkiem zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowoada się bardzo interesująco 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka może mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję patronatu. Bardzo jestem ciekawa Twojej recenzji, bo powieść zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...