"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 18 kwietnia 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną „Nie bój się chcieć" (piosenka z filmu „Zwierzogród") w wykonaniu Pauliny Przybysz.

Paulina Anna Przybysz znana również jako Lil'Sista i Pinnawela – polska piosenkarka i autorka tekstów. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV. Paulina Przybysz znana jest przede wszystkim z występów w zespole Sistars, w którym śpiewała wraz z siostrą Natalią w latach 2001–2006, 2011 i 2012–2013.

Oooo ouł! Oooo ouł! /x2

Niech mówią co chcą,
Ja jestem wierna snom.
I sama dobrze wiem,
Gdzie jak i co.
Nauczył mnie czas,
Upada się żeby wstać.
Bo ważne tylko są przyszłe dni.

Uciekam stąd,
W nudy mgle nie chcę żyć!
Czy do stracenia coś mam?
Chyba nic!

Nie poddam się, mnie nie złamie nic!
Każda z trudnych chwil tylko doda sił!
Marzenia są w nas, nie trzeba nic tylko chcieć!
Kto się nie boi ten już górą jest!

Nie poddam się, mnie nie złamie nic!
Chcę przed siebie biec, właśnie tak ma być!
Marzenia są w nas, nie trzeba nic tylko chcieć!
Kto się nie boi ten już górą jest!

Oooo ouł! Nie bój się chcieć! /x3

Oooo ouł!

Choć nie ma lekko, nie przejmuj się!
Raz zrobisz błąd, drugi raz już nie!
Więc nie bój się!

Oooo ouł! Nie bój się chcieć! /x4

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...