Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 1 kwietnia 2020

PRZEDSPRZEDAŻ: ''Diabelski Hrabia'' Melisa Bel

Moi Drodzy,

PRZEDSPRZEDAŻ ''Diabelskiego Hrabiego'' już od 1 kwietnia, a PREMIERA 10 maja. Książkę będzie można kupić na stronie: www.melisa-bel.pl, ale też na allegro czy FB


KUP KSIĄŻKĘ NA ALLEGRO:

ZOBACZCIE, jak będą pakowane książeczki 😍😍😍


Skusicie się?

13 komentarzy:

  1. Na pewno w wolnej chwili przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania wyglądają naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja czekam na Twą recenzję Cyrysiu. A książka - wydaje się być "cymes" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miłej lektury wszystkim kupującym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ta powieść, choć czas wydarzeń trochę nie mój. Jednak postaram się poznać z historią.😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka tylko w połowie wpisuje się w moje gusta ale opakowania fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie tych książek jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem pewna czy odnajdę się w niej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również będę miała możliwość czytania tej książki, z czego bardzo się cieszę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki dr ADELEKE za sprowadzenie mojego męża do mnie! Jestem bardzo szczęśliwa, że już nigdy nie wierzę, że będę z mężem. Mój przyjaciel powiedział mi o dr ADELEKE więc postanowiłem spróbować i to działa przed 48 godzin mój mąż zadzwonił do mnie i błagał mnie, aby wybaczyć mu to było jak marzenie dla mnie. Skontaktuj się z nim na wezwanie / WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com i dziękuję później.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...