Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 23 lipca 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani ❤

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję utwór ,,Słuchaj'' w wykonaniu Cztery Pory Miłowania.

Cztery Pory Miłowania to zespół zawiązany w 2014 roku, wywodzący się z miejscowości Choczewo w województwie pomorskim. Działalność zespołu opiera się głównie na autorskiej muzyce członków zespołu pisanej do wierszy m.in. Piotra Konczaka, Bogdana Loebla, Edwarda Stachury, Aleksandry Bacińskiej i Toma Borkowskiego. W czerwcu 2017 roku wydały debiutancką płytę pt. „Litania do…”. Celem zespołu jest dzielenie się słowem ważnym, dotykającym codzienności, spraw ostatecznych i spraw- co do których nabieramy sztucznego dystansu, a dotyczą one wszystkich bez wyjątku. W kręgu zainteresowań artystycznych zespołu leży przede wszystkim człowiek i jego sprawy. W 2020 roku ukazała się druga płyta zespołu pt. „W zamyśleniu”, zawierająca 18 utworów. W marcu 2022 roku ukazała się trzecia płyta zespołu pt. „W rytmie serca”.

24 komentarze:

  1. Wpada w ucho Cyrysiu. Bardzo klimatyczna. Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszalam wcześniej tej piosenki. Fajny kawałek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo czysty głos ma wokalistka. Bardzo przyjemny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tej piosenki. Teraz już jest na mojej playliście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wcześniej tej piosenki 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie się slucha. Chętnie posłucham jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra muza, choć jak widzę widowni nie zdobywa. Dobrze, że takie piosenki powstają. To niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest się czym zachwycić jeśli ktoś lubi takie piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muzyka jest dla mnie jedną z ważniejszych rzeczy w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej. Ładny utwór. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam ani zespołu, ani piosenki. Nawet niezłe. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło było poznać piosenkę, wpada w ucho. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słuchałam tego zespołu. Piosenka bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...