Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 17 lipca 2022

☀️ 😍 KSIĄŻKI ZA 10ZŁ 😍 ☀️

Zabierz książkę na wakacje!

☀️📚⛱
⬇️

100 wybranych tytułów na lato TYLKO TERAZ za jedyne 10zł!

☀️

-> https://bit.ly/ksiazkanalato

Wśród nich znajdziecie literaturę obyczajową, kryminały, thrillery, literaturę faktu i książki historyczne.

Spieszcie się! Oferta ważna tylko do końca dzisiejszego dnia!


Skusicie się?


14 komentarzy:

  1. Z chęcią wejdę i zobaczę, co tam mają ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda by było się nie skusić 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie skuszę - teraz w wersji papierowej Cyrysiu tylko podręczniki. Stawiam - jak wiesz - na e - booki. Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, aż się boję wejść na tą stronę... :).

    Ale już wiem jak, to się skończy hihi.

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie, takie rzeczy mi podstawiasz pod nos, gdy moja półeczka wstydu się ugina, a portfel świeci taką pustką, że... No dobra jak za dyszkę to przejrzę xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również bardzo chętnie. Akurat nie mam nowych tytułów na lato

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz więcej wydawnictw ogłasza promocje - super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczaki, czemu ja tego nie widziałam wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wiedziec zawsze cos nowego się przyda na wakacje

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...