Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 18 lipca 2022

ZAPOWIEDŹ + PRZEDSPRZEDAŻ: Iluzja doskonałości - Agnieszka Peszek

Moi Drodzy,

21 lipca 2022 odbędzie się oficjalna premiera powieści ''Iluzja doskonałości'' Agnieszki Peszek. Serdecznie zachęcam do zapoznania się z tym tytułem.
Czy dążąc do doskonałości w każdym aspekcie swojego życia, można zatracić się tak bardzo, że bycie dobrym człowiekiem przestaje mieć znaczenie?

Czy jest możliwe, aby czteroosobowa rodzina nagle zniknęła, zostawiając wszystkie swoje rzeczy, ukochanego psa i… ani jednej wskazówki?

Dorota Czerwińska po raz kolejny staje przed pozornie banalnymi sprawami, które z dnia na dzień okazują się coraz bardziej skomplikowane. Czy uda jej znaleźć satysfakcjonujące odpowiedzi i rozwiązać zagadki?

A co z jej życiem prywatnym? Czy bycie policjantką i codzienne narażanie się nie odbije się na osobistych relacjach? Czy scenariusz, który napisze jej życie, będzie tym, którego dla siebie chciała?
Książkę można już kupić w przedsprzedaży na stronie Autorki w super cenie i to z dedykacją. Nie czekaj i skorzystaj z promocji już teraz.
 👇👇👇


Lubicie kryminały? Skusicie się na powyższy tytuł?

18 komentarzy:

  1. Nie lubię Cyrysiu kryminałów. Odkładam na jesień i zimę. Pozdrawiam po nieco zalatanym poranku . Tydzień u mnie pod znakiem aktywności fizycznej :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie moje klimaty. Zapowiada się ciekawa lektura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pytania zadane. :) Już zbudziłaś ciekawość. Kocham czytać, mogłoby mi się spodobać. Jak będzie okazja, to przeczytam chętnie. :) Pozdrawiam cieplutko, miej miły dzień. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie mi się podobać. Lubię takie powieści

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie klimaty - chętnie przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka mroczna okładka i jaki intrygujący tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję się zaintrygowana takim zniknięciem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznaję, że bardzo mnie zaintrygowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To cos dla mnie. Uwielbiam takie ksiązki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię zapoznawać się z kryminałami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ciekawością sięgnę po tą lekturę. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...