"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 9 lipca 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani ❤

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję utwór ,,Koło Fortuny'' w wykonaniu Wiktora Dyduły.

Wiktor Dyduła ma 24 lata. Pochodzi z Kaszub, a konkretnie z małej i bardzo malowniczej miejscowości o nazwie Przywidz (woj. pomorskie). Dał się poznać szerszej publiczności uczestnicząc w 12. edycji "The Voice of Poland", gdzie przykuł szczególną uwagę widzów swoją charyzmą, poczuciem humoru, no i oczywiście wokalnym talentem. 

Wiem, że mogłem dużo więcej
Koniec końców dumny jestem
Nie wiedziałem co to przestrzeń
Chyba było coś nie tak
Salon w kartonie widziałem na stronie
Że lotów balonem nie trzeba się bać
Graty w wazonie, to jeszcze nie koniec
Bo lotów nie muszę się bać
Jak próchno
Wystarczył lekki dotyk czy słówko
I poszarpany leciał na bruk już
Na wznak
Było lżej
Było lżej
No trudno
Szkoda tylko że tak trochę późno
Kręcę kołem fortuny
A ty mów stop
Kręcę kołem
A ty mów stop
Trochę poczekam, może przejdzie
Przerażenie w dużym mieście
Przecież dom twój tam gdzie serce
Dłużej nie mogłem tak stać
Salon w kartonie widziałem na stronie
Że lotów balonem nie trzeba się bać
Graty w wazonie, to jeszcze nie koniec
Bo lotów nie muszę się bać
Jak próchno
Wystarczył lekki dotyk czy słówko
I poszarpany leciał na bruk już
Na wznak
Było lżej
Było lżej
No trudno
Szkoda tylko że tak trochę późno
Kręcę kołem fortuny
A ty mów stop
Kręcę kołem
A ty mów stop
Jak próchno
Wystarczył lekki dotyk czy słówko
I poszarpany leciał na bruk już
Na wznak
Było lżej
Było lżej
No trudno
Szkoda tylko że tak trochę późno
Kręcę kołem fortuny
A ty mów stop
Kręcę kołem
A ty mów stop

14 komentarzy:

  1. Tę piosenkę akurat znam i bardzo lubię. Jestem ciekawa płyty Wiktora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowiek z jajem a i głos dobry 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadająca w ucho i dobrze się słucha. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam jej, bardzo przyjemna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale bardzo wpada w ucho. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super piosenka. Wpada w ucho🙂. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna piosenka i klip do niej też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta propozycja.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...