Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 27 sierpnia 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani ❤

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję utwór ,,Jest nas więcej'' w wykonaniu Agnieszki Chylińskiej.

Agnieszka Barbara Chylińska – polska piosenkarka, autorka tekstów, felietonistka, osobowość telewizyjna oraz autorka książek dla dzieci. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV. W latach 1994–2003 była wokalistką zespołu O.N.A., którego twórczość klasyfikowana jest jako pop-rock, hard rock i heavy metal.

Nie mów mi, kogo mam kochaćZ kim iść za rękę, nie mów miNie mów mi, co jest nieprawdąA co jest prawda, nie mów mi
Jest nas więcej, coraz więcej nas (wow)Nie mów mi, co jest nieważneA co jest ważne, nie mów mi
Nie mów mi, kiedy mam cierpiećA kiedy poświęcać życie swe (aaa)Jest nas więcej, coraz więcej nas (aaa)
Jest nas więcej, coraz więcej nasProsiłam ciebie nieraz, nie oceniaj mnieProsiłam ciebie nieraz, pozwól mi żyć, o
Nie oceniaj mnie, nie oceniaj mnie, nie oceniaj mniePrzestań ze mnie kpić, nie oceniaj mnie, nie, nie, nie
Jest nas więcej, coraz więcej nas (aaa)Jest nas więcej, coraz więcej nas (aaa)Jest nas więcej, coraz więcej nas (aaa)Jest nas więcej, coraz więcej nas (ooo)

23 komentarze:

  1. Świetna propozycja Cyrysiu. Uwielbiam Chylińską, słucham jej od 1995 roku :-) . Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam tej piosenki Chylińskiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już ten utwór. Lubię niektóre piosenki Chylińskiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wszystkie piosenki Chylińskiej lubię, ta nawet fajna 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Chylińska od początku była nie do strawienia. Wolałem Kombi od ONA. Oglądając teledysk do tej piosenki chyba wiem dlaczego. Czy to Aga a może jedna Egon w ciele Agi? W każdym razie wciąż ta muza nie dla mnie. Pozostanę przy Kombi. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej piosenki jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam tę piosenkę już, ale niezbyt w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet lubię Chylińską, dużo jej piosenek do mnie przemawia, ta może bez szału, ale nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słowa bardzo dobre, ale muzyka mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Chylińską i jej piosenki. Tę piosenkę też znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat lubię ten utwór Chylińskiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze tej piosenki, ale z pewnością nadrobię to :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mieszane uczucia. Dobrze się słucha rytmu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba słyszę pierwszy raz. Dzięki za udostępnienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za jej muzyką. Dla fanów to hit

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...