Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 20 sierpnia 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani ❤

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję utwór ,,Za daleko'' w wykonaniu Mrozu feat. Vito Bambino

Utwór „Za daleko” pochodzi z nowej płyty Mrozu zatytułowanej „Złote Bloki”. Jest to uniwersalna opowieść o przyjaźni, miłości i mocnych emocjach, które okraszone są nutą wspomnień, a poza Łukaszem słyszymy w nim Vito Bambino.
Z każdą chmurą jestem bliżej nieba W puszystym obłoku zatrzymałem czas Rosną tu owoce zakazane Jak mam ich nie zerwać gdy poznałem smak Choć to diabelski młyn ale nic mnie nie kręci jak ty Zniknijmy na chwilę niech świat sobie schodzi na psy Zmienimy orbitę nikomu nie stanie nic Lecimy za wysoko ciągle za daleko Ale kiedy spadam spadam z tobą to lądujemy miękko Lecimy za wysoko ciągle za daleko Ale kiedy spadam spadam z tobą to lądujemy miękko Z tobą jakoś łatwiej mi się śpiewa Bez ciebie nie pamiętam żadnej z nut Po wspólnej nocy zawsze za dnia ziewam Łagodzisz we mnie poniedziałków trud Bo ty pomagasz mi na co dzień zmagać się z tym W ostatniej chwili zdania znajdujesz rym Czarujesz uśmiech kiedy mój dzień był zły Lecimy za wysoko ciągle za daleko Ale kiedy spadam spadam z tobą to lądujemy miękko Lecimy za wysoko ciągle za daleko Ale kiedy spadam spadam z tobą to lądujemy miękko

15 komentarzy:

  1. Fajny kawałek. Pamiętam początki Mrozu, to były czasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpada w ucho Cyrysiu. Pozdrowienia sobotnie po zabieganym przedpołudniu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście bardzo lubię tą piosenkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam głos Vito Bambino, toteż tym bardziej wysłuchałam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam tej piosenki wcześniej, ale teraz przesłuchałam i uważam, że jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kawałek, jak wszystkie z udziałem Bambino.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej piosenki, ale podoba mi się nawet, choć nie jest to coś, co bym stale słuchała. Szanuję jednak za rozpowszechnianie polskiej muzyki! Sama słucham głownie polskiej, więc jak dla mnie plusik :D

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwóch naprawdę dobrych wykonawców i świetny utwór. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! <3 Bardzo lubię ten kawałek :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...