"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 6 grudnia 2022

WYNIKI KONKURSU MIKOŁAJKOWEGO 🎅

   MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać dwie wspaniałe powieści niespodzianki. 

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w mojej zabawie. Otrzymałam kilka interesujących propozycji książkowych/filmowych poruszających tematykę świąteczną i romantyczną.



 Po krótkim namyśle zdecydowałam, że pierwsza nagroda powędruje do:


👇

Bardzo zaintrygował mnie proponowany przez Ciebie film pt. Dziennik Noel i chętnie go obejrzę.

 


Drugą nagrodę otrzymuje:
👇

Jestem niezmiernie ciekawa, czy proponowana przez Ciebie ,,Miłość zimową porą'' Carrie Elks rozgrzeje moje serce ❤




Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt na maila (klik) wraz z danymi do wysyłki nagrody.

21 komentarzy:

  1. Wow. Niespodziankę mi zrobiłaś mega. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny konkurs! Gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...