"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 17 grudnia 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Nie liczę godzin i lat'' Andrzeja Rybińskiego.

Andrzej Rybiński urodził się 30 października 1949 roku w Łodzi. Wybitny polski piosenkarz i muzyk, a także aranżer i kompozytor. Większość piosenek artysty jest Jego własną kompozycją, a najbardziej lubi je wykonywać na gitarze. Edukację muzyczną pobrał w Średniej Szkole Muzycznej w Łodzi. Rok 1970 zaowocował własną grupą wokalną o nazwie Bumerang, która uczestniczyła w tworzeniu śpiewogry „Na szkle malowane” oraz uczestnictwem w zespole DWA PLUS JEDEN, utworzonym wspólnie Januszem Krukiem i Elżbietą Dmoch. Więcej info: tutaj.
Wschodami gwiazd i zachodamiOdmierzam czas liści koloramiOdmierzam czas, nie używając dat.Czekaniem na niespodziewane,Straconych szans rozpamiętywaniem,Odmierzam czas, nie używając dat.
Nie liczę godzin i lat,To życie mija, nie ja.Bliżej gwiazd, bliżej dnaJestem wciąż taki sam,Wciąż ten sam.Nie liczę godzin i lat,To życie mija, nie ja.Z kilku dni w morzu datWłasny swój znaczę ślad,Własny ślad.
Zużytych słów przesypywaniem,Gubieniem dróg i odnajdywaniemOdmierzam czas, nie używając dat.Bez godzin i bez kalendarzyDługością dni i zmiennością zdarzeńOdmierzam czas, nie używając dat.
Nie liczę godzin i lat,To życie mija, nie ja.Bliżej gwiazd, bliżej dnaJestem wciąż taki sam,Wciąż ten sam.Nie liczę godzin i lat,To życie mija, nie ja.Z kilku dni w morzu datWłasny swój znaczę ślad,Własny ślad.
Bez godzin i bez kalendarzyDługością dni i zmiennością zdarzeńOdmierzam czas, nie używając dat.

16 komentarzy:

  1. Moi rodzice bardzo lubią tę piosenkę. Choć i mnie też porywa 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ogromny sentyment do tej piosenki. Bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniało mi się dzieciństwo . Pozdrawiam Cyrysiu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten utwór, coś w sobie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i bardzo lubię tę piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. To stary, dobry kawałek. Kultowa piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te piosenkę- jak koleżanka wyżej, też uważam że jest to kultowy kawałek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię i dawno nie słyszałam tej piosenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wrócić do tej piosenki, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...