Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 8 grudnia 2022

Trafione pomysły na prezenty świąteczne!

 Kochani,

macie już pomysły na świąteczne podarunki? Jeśli nie, to zapraszam do poniższych inspiracji.

Prezenty dla każdego!

Prezenty według zainteresowań

Popularne kategorie

Prezenty na każdą kieszeń


15 komentarzy:

  1. Książki zawsze są sprawdzonym prezentem pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie skorzystam, Cyrysiu - nie mam mieszkania z gumy, pozdrawiam po 17 minutach na zakupach :-) . Ps. W nocy przeczytałem książkę Tokarczuk "Anna In w grobowcach świata " . Pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już kupiłam wszystkie prezenty, ale na pewno Twoje inspiracje pomogą wielu osobom w wyborze odpowiedniego prezentu książkowego dla osób, które chcą obdarować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ciekawych propozycji. Świetny i pomocny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wymyśliłaś, każdy znajdzie to czego potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne informacje na pewno pomogę nie jednej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Właśnie szukam książkowych prezentów dla nastoletniego rodzeństwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zestawienie, na pewno skorzystam z propozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne i ciekawe inspiracje, ale ja już mam wszystko nawet zapakowane od listopada ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze znajdzie ktoś, dla kogo jeszcze szuka się prezentu, więc taki pomysłownik jst bardzo pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podpowiedzi zawsze się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...