Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 23 grudnia 2022

Przygotowania do świąt z Magdaleną Kordel - obejrzyj koniecznie!

  PIERNIKI DLA MAGDALENY KORDEL,TO ...

 Zobacz i posłuchaj, jak Autorka przygotowuje się do świątecznych wypieków,

który przepis poleca i dlaczego pierniki w jej domu są takie ważne!

To już kolejne nagranie z Magdaleną Kordel w ramach Kalendarza Adwentowego z Aniołem!

Zapraszam też do obejrzenia nagrań z udziałem Autorki:

- o prezentach

- o ozdobach świątecznych i wartości świąt

8 komentarzy:

  1. Wyglądają te filmiki ciekawie. Pozdrawiam, w trakcie gorączkowych przygotowań do Świąt ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie- można zawsze ,, przyłączyć ją " do naszych Świątecznych przygotowań 😀
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne filmiki. Na pewno umilą przygotowania do świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już widziałam i oczywiście polecam także innym. Z Magdą jest fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tymi filmikami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo ciekawe nagrania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z takim kalendarzem adwentowym :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...