"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 19 grudnia 2022

Pobierz wyjątkowe kartki świąteczne inspirowane "Zagubionym Aniołem" Magdaleny Kordel

 Kochani,

MAM SPECJALNY PREZENT DLA WIELBICIELEK I WIELBICIELI TWÓRCZOŚCI MAGDALENY KORDEL!

Są to piękne świąteczne kartki z cytatami, inspirowane powieścią

ZAGUBIONY ANIOŁ


😁 Wejdź na stronę https://zagubionyaniol.pl/

😉 Zapisz się do Newslettera

😁 Pobierz NIESPODZIANKĘ

😘 I wyślij swoim bliskim z odpowiednim dla każdego świątecznym przesłaniem!

14 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie, z tymi kartkami, a zamierzam z kolei zapoznać się bliżej z książkami Autorki. Dobrego popołudnia i nocy ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już je mam w formie papierowej. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miła niespodzianka, już pobrałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie jestem po lekturze "A ja na Ciebie zaczekam" tej autorki, bardzo mi się podobała ta książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra lektura i świetna propozycja dla czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To na pewno świetna propozycja.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...