Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 13 grudnia 2022

Książkowe promocje!

 Kochani,

Brak pomysłu na świąteczny prezent?

Polecam zatem książki wydawnictwa Szósty Zmysł/Papierowy Księżyc! 

Do końca roku wszystkie kupicie z rabatem 50% na https://papierowyksiezyc.pl/

17 komentarzy:

  1. Ja już w tym roku nie kupuję nowych książek. Kjutro postaram się pokazać swój ostatni stosik w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupuję już papierowych praktycznie - tylko podręczniki, pozdrowienia Cyrysiu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie książek nie kupuję, bo mam już ich trochę :) ale dobrze wiedzieć o takiej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te promocje, za jednym razem można kupić prezent dla każdego. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne ciekawe promocje książkowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie promocje, można coś upolować po atrakcyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna okazja, by coś wypatrzec na prezent ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość książek tego wydawnictwa znam. Super promocja
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto skorzystać z takiej promocji, choć ja już swoje kupiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć o tym rabacie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Póki co przerzuciłam się na książeczki dla dzieci, a to ze względu na to, iż już niedługo będę je mogła czytać mojemu synkowi ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...