Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 29 lipca 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę  ''Gdzieś to już słyszałam'' w wykonaniu Cyrko.

Cyrko to głos młodego pokolenia bliski wszystkim nastolatkom. Martyna podbiła już internet swoimi viralowymi hitami takimi jak „GIFY JAKI TO FILM?” i „bobobo”. 
Chodź, coś ci pokażę Światła, papierowe twarze Gdyby bezludna plaża cała, fajnie Ale gdzieś to już słyszałam Dużo łączy nas Mamy parę wspólnych gwiazd Ten szum, gdy nadchodzi fala, fajnie Ale gdzieś to już słyszałam My oddalamy się Ale upadamy razem Mamy dużo wspólnych cech Ale żadnych wspólnych marzeń Wciąż oddalamy się Ty mi nie oszczędzasz wrażeń Coś za dużo wspólnych cech Ale żadnych wspólnych marzeń I tak się zmieniamy Choć zdjęć parę ładnych mamy Kiedy mówisz: daj już spokój, fajnie Ale gdzieś to już słyszałam Dużo łączy nas Znamy parę różnych miast Ta faza, jakbym cię nie znała, fajnie Ale gdzieś to już… My oddalamy się Ale upadamy razem Mamy dużo wspólnych cech Ale żadnych wspólnych marzeń Wciąż oddalamy się Ty mi nie oszczędzasz wrażeń Coś za dużo wspólnych cech Ale żadnych wspólnych marzeń Gdybym cię nie miała To bym tego nie słyszała Gdybym cię nie znała To bym już dawno nie istniała Wciąż oddalamy się Ale upadamy razem Mamy dużo wspólnych cech Ale żadnych wspólnych marzeń

14 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pierwszy raz słyszę tę piosenkę. Czekałem Cyrysiu na tę Twoją Muzyczną Sobotę, bo ją bardzo lubię. Mam nadzieję, że nie znikniesz z blogosfery. Pozdrawiam po zalatanym poranku :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle nie kojarzę artystki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam tej piosenki. Nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej, ale fajna nuta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez pierwszy raz słyszę! Wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam tej piosenki, ale nawet mi się spodobała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny życiowy tekst. Podoba mi się. Artystki nie kojarzę, ale głos ładny. Wpada w ucho.

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń
  9. już ją słuchałam wcześniej, bardzo fajna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta propozycja.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...