"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 11 lipca 2023

Nowa książka Magdy Knedler - "Pewnego razu w Wenecji"

   Moi Drodzy,

12 lipca br. odbędzie się premiera najnowszej książki znanej i cenionej autorki Magdy Knedler. 

Wakacje, miłość i najpiękniejsze miasto świata – kto chce wybrać się w niezapomnianą podróż bez wychodzenia z domu? 

Magda Knedler tym razem napisała współczesną powieść o Wenecji! Jej głównie bohaterowie to Ania i Janek, którzy mieszkają ze sobą już od jakiegoś czasu. Mimo uczucia, jakim się darzą, Janka zaczyna fascynować tajemnicza sąsiadka. Jego znajomość z tą drugą kobietą rozpoczyna się pechowo, ale wkrótce się okazuje, że nie są dla siebie obojętni.

Zaskakujące zrządzenie losu sprawia, że oboje wyjeżdżają latem do Wenecji. Wspólny pobyt w magicznym mieście na zawsze zmienia ich życie…

Nowa powieść Magdy Knedler jest prawdziwym koktajlem emocji. To wzruszający i skomplikowany romans balansujący pomiędzy szczęśliwą a niespełnioną miłością.

Czy tylko w Wenecji można odkryć, kogo się kocha naprawdę? 

Dowiesz się, jeśli sięgniesz po „Pewnego razu w Wenecji” Magdy Knedler!


Skusicie się?

19 komentarzy:

  1. Na pewno przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytam, jeśli pojawi się w bibliotece - to tak. Pozdrowienia ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, nie czytałam jeszcze książek tej autorki 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje, miłość i znana autorka... Będę miała ten tytuł na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ta książka mogłaby mi się spodobać :D Zapisuję sobie tytuł :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się cieszę na tę książke. Bardzo, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sięgnę z pewnością, bo bardzo lubię autorkę. Ze swojej strony polecam "Dziewczynę z daleka", ale pewnie czytałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tytuł brzmi ciekawie, ale co do reszty nie jestem pewien.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna lektura na wakacje :) Oczywiście, że się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znam autorki i nie miałam okazji czytać jej dzieł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie i chyba się skuszę. Będzie to moja pierwsza książka tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za informację o tej premierze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiedź zabrzmiała dość intrygująco. Planujesz napisać dłuższą recenzję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie niestety nie planuję pisać recenzji tej książki, gdyż w planach mam inne publikacje do zaopiniowania.

      Usuń
  14. Mam już na liście jedną książkę autorki "Położna z Auschwitz", którą podobno warto przeczytać. Powyższa również brzmi ciekawie, bardziej na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią bym przeczytała. Czuję, że ta książka mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...