Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 1 lipca 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę “Brakuje” Natalii Szczypuły.

Natalia Szczypuła (ur. w Nowym Sączu) – polska wokalistka, autorka tekstów i muzyki, vocal coach, wykonująca muzykę pop, soul oraz jazz. Znana publiczności z takich utworów, jak np.: „Lukier“ czy „Z tobą“, którymi zadebiutowała w programie The Voice of Poland 11[1].

Na co dzień związana z wrocławską sceną muzyczną. Otrzymała tytuł „Wokalistki roku 2021” w wyniku głosowania internautów na portalu muzycznym Muzykoholicy.com. Koncertuje w Polsce i na całym świecie, np. w Wielkiej Brytanii czy w Chinach.
Chyba muszę sobie znaleźć dziś
Nowe miejsce żeby kochać żyć
Tylko cztery ściany bliskie mi
Śnieżnobiałe twarze ciche jak ty
Nie rozumiem czemu z dnia na dzień
Zapomniałeś całkiem jak to jest
Kiedy liczy się najmniejszy szept
Wspólne bicie serc usypia i budzi cię
Jak mam zostać tu z tobą? Gdzie teraz iść?

Ref: Nawet nie wiesz jak mi ciebie brakuje, brakuje, brakuje
Coraz dalej siebie nie umiem tak dłużej, tak dłużej, tak dłużej (2x)
Jeszcze widzę tamte dawne dni
Pod powieką zbieram skrawki chwil
Słyszę słowa które dałeś mi
Tak wyraźnie jak twój oddech dziś
Tyle szczęścia tyle wspólnych spraw
Tyle rozmów wizji przyszłych lat
Muszę sama żyć a nie wiem jak
Rzeczywistość podzielona na dwa
Jak mam zostać tu z tobą? Gdzie teraz iść?

Ref: Nawet nie wiesz jak mi ciebie brakuje, brakuje, brakuje
Coraz dalej siebie nie umiem tak dłużej, tak dłużej, tak dłużej (3x)

10 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...