Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 2 września 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę: ,,Samotność'' Gibbsa.

Gibbs, właściwie Mateusz Przybylski (ur. 24 października 1995 w Kłobucku) – polski piosenkarz i producent muzyczny. Członek zespołu Fonos oraz jeden z założycieli studia oraz ekipy DopeHouse. Raper współpracował z takimi artystami jak: Kali, Sarius, Kacper HTA, Kiełas, Oliver Olson, Avi, Opał czy INDEB.
Ref: Samotność słucha mnie jak nikt inny , dobrze ją znam Noc bywa głucha, ale nie myśli i niemy głos Bo za dużo łez na marne gdzieś Wolę być sam , niż rodzić blizny Chcę już tylko spokój mieć I tlen i tlen (x2)
Duszę się znów cały dzień To po wczoraj czuję, że muszę uciec bo nie zniosę tempa Nie mogę już biegać wiesz, bo zgubiłem w biegu gdzieś Klucze do swojego szczęścia Pewnie to był jakiś quest , albo odmówiłem zdjęć Wybacz , ale dobrze nie pamiętam Bo ten ktoś się pyta mnie Czemu czuć ode mnie wstręt Przecież widzę , że przyszedłeś tylko w interesach Mowa ciała krzyczy Nie słucham jej , boję się Że mnie spotka kryzys Tak leci dzień w dzień, zapytaj mnie Czego pragnę w błogiej ciszy? Dresscode niepotrzebny, skoro wszędzie chodzę sam Jak Forrest Gump, wszystko zrobię mimo losu fal Mam swój skarb no i swoje towarzystwo Nawet kiedy wasze schody windą Ref:Samotność słucha mnie jak nikt inny , dobrze ją znam Noc bywa głucha, ale nie myśli i niemy głos Bo za dużo łez na marne gdzieś Wolę być sam , niż rodzić blizny Chcę już tylko spokój mieć I tlen i tlen Czuję się ciągle tak jakby nigdy mnie nie znali, świat kocha tylko Grę pod tytułem" tacy sami " Chodzę tylko tam gdzie chcę Nowy ulubiony nawyk Nie tam gdzie powinienem Zakopałem swoje skarby Ciągle biało czarny Dysonans mnie wychował, społeczny i poznawczy ,więc Szukam słowa harmonia Słabo się czuję w skórze, Którą hodowałem sto lat Tego nie kontempluje Na zawsze we mnie małolat Poznałem tyle osób, jaka była wasza rola? Ejj może zgadnę sam? Sami marni kucharze, nikt nie umiał ważyć słowa wiesz? Ale dobrze grał Hee ....osobisty lockdown Czasem marzę tylko o tym, żeby w końcu sam zostać Zanim powiem ostatnie słowa Chciałbym chociaż siebie dobrze poznać Ref:Samotność słucha mnie jak nikt inny , dobrze ją znam Noc bywa głucha, ale nie myśli i niemy głos Bo za dużo łez na marne gdzieś Wolę być sam , niż rodzić blizny Chcę już tylko spokój mieć I tlen i tlen

8 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...