Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 23 września 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Bukiet motyli'' w wykonaniu Matlane.

Matlane (właściwie Mateusz Roskosz) to młody i utalentowany raper z wielkim potencjałem, reprezentujący głos młodego pokolenia. Urodzony w 2005r. Pochodzący z niewielkiej miejscowości nieopodal Płocka. Indywidualista, który w wysmakowany lirycznie sposób przekazuje na trackach towarzyszące mu emocje. Nie ogranicza się do utartych schematów tworzenia muzyki, lubi eksperymentować z brzemieniem, przez co tworzy niepowtarzalne i zapadające w pamięć utwory.
Nie jestem Perfect, ale śpiewam Ci ich hity,
Ty też nie jesteś perfect, może temu się lubimy,
Jak ucieknie Ci autobus odprowadzę Cię do domu,
Albo zarwiemy noc tak samo jak łóżko w pokoju... ;P

Jak nasze serca, znowu zarwał się tam chyba strop,
Nikogo tam nie było, choć się znamy z jakiś rok,
Kawa rano nie smakuje, jeśli nie jest z czyiś rąk,
A to wino wygazuje się zanim nastanie... zmrok...

REFREN x2

Zamiast róż, dostawać bukiet motyli,
Zasypiać przy filmie, który tak bardzo lubimy,
Mieć zdrętwiałą rękę po nocy od Twojej szyi,
Choć kiedyś przez ten róż, pewnie byśmy się pobili ;)

ZWROTKA

A się lubimy może tak trochę za bardzo,
Żeby nazywać to lubieniem się, trochę nie bardzo,
Żeby użyć tych dwóch słów, jeszcze jest trochę za jasno,
Niech usłyszy o tym miasto...

Warszawa niech słyszy o tym,
Dzisiaj za głośno będę krzyczał,
Usłyszysz, może wyjżysz przez okno,
Może dostanę mandat za ciszę nocną,
Weź mnie na kwadrat, tam mnie nie dorwą...

REFREN x2

Zamiast róż, dostawać bukiet motyli,
Zasypiać przy filmie, który tak bardzo lubimy,
Mieć zdrętwiałą rękę po nocy od Twojej szyi,
Choć kiedyś przez ten róż, pewnie byśmy się pobili ;)

OUTRO

I może powiesz, jak w Tobie się odkochać,
Bo wcale nie mówiłaś, jak w Tobie się zakochać,
Taka jesteś miła, nie widzisz? No to popatrz,
Instrukcję obsługi powinni nam opracować :)

12 komentarzy:

  1. what a nice song, i was hooked immediately to it.

    By the way, I followed your blog. Let's connect, so hoping you'll follow back, thank you.

    JULIE ANN LOZADA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa propozycja, nie dla mnie jednak. Słucham czegoś innego, i to mi w ucho nie wpada, pozdrowienia sobotnie po zabieganym niestety poranku .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej tej piosenki ;)
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie znałam tej piosenki. Zaraz przesłucham. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  5. piosenki tej nie znałam wpada w ucho:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej piosence. Całkiem niezła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś w sobie ma, że słucha się całkiem przyjemnie 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam wcześniej tego artysty, ale fajnie, że wnosi nowe spojrzenie i odważnie eksperymentuje. Fajny utwór. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rytm, dzięki temu piosenka wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna na wolny czas.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...