Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 16 września 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Safari'' w wykonaniu Piotra Zioła.

Piotr Zioła to syn gitarzysty rokowego zespołu Chilli Grzegorza Zioły. Od dzieciństwa związany z muzyką, przez kilka lat pobierał lekcje fortepianu. X Factor Piotr Zioła - artysta uczestniczył w przesłuchaniach do drugiej edycji X Factor, gdzie poznał swojego przyszłego producenta Marcina Borsa. Jako wokalista występował na Open'er Festiwal, Warsaw Music Week, europejskich targach muzycznych "Co jest grane" oraz festiwalu Tauron Nowa Muzyka. W 2016 roku wydał swój debiutancki album studyjny "Revolving Door" z gościnnym udziałem Natalii Przybysz, Karoliny Kozak i Gaby Kulki. Na płycie znajdziemy muzykę z gatunku pop inspirowaną latami 50 i 60. Piotr Zioła gościnnie pojawił się w utworze "Przyjmij brak" zespołu Rysy, w "Kolor czerwieni" u Wojtka Maolewskiego oraz w "Dziki brzeg" duetu Flirtini. Młodego artystę charakteryzuje bardzo oryginalna barwa głosu.
Spotkajmy się na schodach w holu tuż przy drzwiach
Jak dachowce wiosna gdy oknami wpada maj
Stertą klątw odczaruj bym nie pamiętał nic
W kieszeni trzymaj jeszcze kilka chwil

Choć w ustach mam safari to dłonie wciąż mi drżą
I mimo huraganu czekam na cieplejszy front
Stertą klątw odczaruj bym nie pamiętał nic
A ja jak szpieg się schowam by przy tobie być

Ratuj mnie z pożarów i wyławiaj z rzek
Zostań tu, mów o wszystkim o czym chcesz
Nim dosięgnie nas stado dzikich lwów
Nim dopadnie cię jeden gorszych snów

Połóżmy się na dachu rozmawiajmy cała noc
O kometach i serialach, że uciekniemy stąd
Stertą klątw odczaruj bym nie pamiętał nic
Do ostatniego z tchnień chcę przy tobie być

Ratuj mnie z pożarów i wyławiaj z rzek
Zostań tu, mów o wszystkim o czym chcesz
Nim dosięgnie nas stado dzikich lwów
Nim dopadnie cię jeden gorszych snów

13 komentarzy:

  1. Dość klimatyczna, a i tekst ciekawy. Pozdrawiam znad lektur, po zabieganym poranku .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę ani artysty ani piosenki. Mam duże zaległości muzyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosyć ciekawa piosenka. Ten głos przypomina mi trochę Vito Bambino :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale wpada w ucho :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny ma głos. Wcześniej nie słuchałam tego wykonawcy

    OdpowiedzUsuń
  7. Tekst na pewno zasługuje na uznanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to nowość, ale przyznam, że wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piotr Zioła ma niezwykły talent i ta piosenka to prawdziwa perełka. Dobry wybór na sobotnią muzyczną rozrywkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy tekst i miła w odbiorze. Chętnie posłucham.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...