Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 1 grudnia 2023

PREMIERA: Humbug - Wojciech Kulawski

 Moi Drodzy,

 dzisiaj tj. 1 grudnia jest premiera nowego kryminału ,,Humbug'' Wojciecha Kulawskiego. Jest to pastisz romansu mafijnego pełny zwrotów akcji, przygody i pięknych scenerii. 

Na dniach podzielę się z Wami swoją opinią, ale już teraz mogę zdradzić, że wciąga od pierwszej strony i trzyma w napięciu do samego końca.




Ekstremalne emocje gwarantowane. Skusicie się?


10 komentarzy:

  1. To prawda. "Humbug" wciąga i warto przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę książkę na oku. Zaciekawiło mnie to, że to pastisz romansu mafijnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie czytałam kryminałów do tego motyw mafijny 😍 no bombowo 😅

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach, ale w przyszłości .

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam Cyrysiu na muzyczną sobotę :-) . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej się skuszę, ale poczekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś, na razie 2 stosiki czekają na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać kryminały, a jeśli jest tam wątek miłosny to tym bardziej. Chętnie przejdę się po tę książkę by poznać jej fabułę. Dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się naprawdę interesująco.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...