Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 9 grudnia 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję singiel  "Tchórz" Eveliny ross.

Evelina Ross – wokalistka, gitarzystka i autorka tekstów. Od dziecka jej pasją są śpiew i gra na gitarze. Pierwsze występy przed publicznością Evelina dała nie na scenie, ale na… ulicach Australii! Od tamtej pory wiedziała, że to właśnie śpiew oraz kontakt z publicznością sprawiają jej największa radość. Występy na Antypodach gromadziły liczną widownię, co zainspirowało Evelinę do nagrania pierwszego, autorskiego materiału w Sydney. 

W 2020, po powrocie do Polski, postanowiła podbić serca rodaków i zdobyć polski „street”. Kojarzona z grania i śpiewania w popularnych, nadmorskich miejscowościach, gromadziła coraz więcej fanów na swoich profilach społecznościowych, na których chętnie dzieliła się filmami oraz zdjęciami z występów. Ich liczba rosła z dnia na dzień – obecnie na wszystkich kanałach Eveliny jest już ponad milion obserwujących!

Dobry miało smak
Dwadzieścia jeden lat
Choć czasem mi żal
Zmarnowanych szans
Dziś mniej niż więcej mam
I boje się zmian
Za tchórza się mam
Nie stronie od dram
I wkurzam się w głos
Paskudny mam ton
O czym pisałam już nie pamiętam
Czego się bałam
Chciałam być święta
Czekaj tu grzecznie
Bo przyjdzie lepsze
Minęły lata ja nadal
Ja nadal latam
Mniej wiem i gorzej śpię
Mam tabsy na zły dzień
Normalne to jest
Raz wpadam w dziki szał
I nagle czilałt mam
Ty znosić to chcesz
Za tchórza się mam
Nie stronie od dram
I wkurzam się w głos
Paskudny mam ton
O czym pisałam już nie pamiętam
Czego się bałam
Chciałam być święta
Czekaj tu grzecznie
Bo przyjdzie lepsze
Minęły lata ja nadal
Ja nadal latam
O czym pisałam już nie pamiętam
Czego się bałam
Chciałam być święta
Czekaj tu grzecznie
Bo przyjdzie lepsze
Minęły lata ja nadal
Ja nadal latam
O czym pisałam już nie pamiętam
Czego się bałam
Chciałam być święta
Czekaj tu grzecznie
Bo przyjdzie lepsze
Minęły lata ja nadal
Ja nadal latam
Miewam obsesję
I trudną jesień
Głowa aż boli
Chcę gonić, dogonić
Tych co na starcie
Byli na farcie
Mijają lata
Ja nadal
Ja nadal latam
O czym pisałam już nie pamiętam
Czego się bałam
Chciałam być święta
Czekaj tu grzecznie
Bo przyjdzie lepsze
Minęły lata ja nadal, Ja nadal latam

17 komentarzy:

  1. Świetne, bo wpada w ucho, pozdrawiam Cyrysiu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna piosenka. Teledysk też mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemnie słucha się tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  4. o lubię takie wpisy, chętnie posłucham

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę. Całkiem fajna 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemne, ale wolę jednak mocniejsze damskie głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że pierwszy raz ją słyszę. Ale piosenka i sam teledysk naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słuchałam tej wokalistki. Piosenka przyjemna myślę że nie raz ją włącze

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż nie są to moje klimaty to piosenka całkiem przyjemna. Od czasu do czasu można jak najbardziej przesłuchać. Fajnie że pokazujesz nam te mniej znane osoby ze świata muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tekst nie do końca trafia do mnie, ale głos przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie słuchałam polskiej muzyki. Piosenka całkiem ładna

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnie się słucha, dziękuję za udostępnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam utwór i bardzo lubię. Przy okazji, ciekawa historia wokalistki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że jest się w czym zasłuchać.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...