Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 17 grudnia 2023

WYNIKI KONKURSU: książka na święta🎄 🎅

    MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać dwie wspaniałe powieści niespodzianki. 


Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w mojej zabawie. Otrzymałam kilka interesujących propozycji książkowych/filmowych poruszających tematykę świąteczną. Miałam mały dylemat, ale ostatecznie znalazłam coś dla siebie na tegoroczne święta🎄 🎅








Pierwszą nagrodę otrzymuje:
👇
Izabela Fengler 

Bardzo chętnie przeczytam i obejrzę ekranizację powieści ,,Uwierz w Mikołaja'' Magdaleny Witkiewicz. 
Opis:
Wierzysz w Mikołaja? Agnieszka nie bardzo, ale próbuje ze wszystkich sił. Szczególnie w tego jednego, który pewnej śnieżnej nocy nieproszony zawitał w domku jej babci. Babci, która w tajemniczych okolicznościach zaginęła…
Za to pięcioletnia Zosia wierzy w Mikołaja tak mocno, że byłaby rozczarowana, gdyby w końcu w te święta nie przyniósł jej najpiękniejszego prezentu – ciepłego, bezpiecznego domu, w którym oprócz ustrojonej choinki największą ozdobą będzie miłość.
Mama Zosi, Anna, już dawno przestała wierzyć nie tylko w Mikołaja, ale we wszystkich ludzi. Kiedy więc szansa na szczęście pojawia się pod postacią policjanta Roberta, jedynie bożonarodzeniowy cud może sprawić, że spełnią się marzenia mamy i córki.
W wigilijną noc ścieżki wszystkich bohaterów zejdą się w miejscu, w którym młodzi duchem staruszkowie są nie tylko utrapieniem swoich opiekunów, ale również pokazują, że nazwa domu seniora – Happy End – jest dobrą wróżbą na przyszłość!

         



Drugą nagrodę otrzymuje:
👇
Martyna Antoniewska-Doroba

Jestem niezmiernie ciekawa, czy proponowana przez Ciebie ,,Świąteczna podróż'' wprawi mnie w klimatyczny nastrój i rozgrzeje moje serce ❤

Opis:
Lina wybiera się na święta do rodzinnego domu. W samolocie spotyka Maksa, z którym chodziła kiedyś do jednej klasy. Niestety, burza śnieżna krzyżuje ich plany.

💞💞💞

Jeśli ktoś z Was też będzie zainteresowany tym filmem, to można go obejrzeć na CDA.

TUTAJ KLIKNIJ



Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję i proszę o kontakt na maila (klik) wraz z danymi do wysyłki nagrody.

14 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję i czekam na wrażenia po obejrzeniu:) Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam wytrzymać do świąt i już obejrzałam ,,Świąteczną podróż''. I muszę przyznać, że szalenie mi się spodobał. Bardzo lubię takie romantyczne komedie w świątecznym klimacie. Był humor, wzajemna chemia, nutka smutku i rodzinna atmosfera. Generalnie fajnie spędzony czas.

      Usuń
  2. Oglądałam film Uwierz w Mikołaja. Szczerze polecam. Gratuluję laureatkom. Anne 18,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie Twoja pozytywna rekomendacja. Mam nadzieję, że ja również będę zadowolona.

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...