Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 2 grudnia 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę '' Było (Cie)mniej'' zespołu Chłodno.

Duet Chłodno powstał we wrześniu 2019 roku. Tworzy go dwoje przyjaciół ze Śląska, Julka oraz Szymon. Oboje mieszkali w sąsiednich miastach i mieli swoje zespoły. Pewnego razu Szymon nawiązał kontakt z Julką za pośrednictwem mediów społecznościowych. Na początku miał to być tylko jeden wspólny utwór, ale współpraca układała się tak dobrze, że powstał z tego nowy zespół. Jego nazwa, Chłodno, ma oddawać klimat tworzonej muzyki, ale – jak zapewniają sami artyści – jest to "przyjemny chłód". Duet Chłodno łączy elektronikę z brzmieniem akustycznych instrumentów. 
Nie zdajesz sobie sprawy
że to dzięki Tobie 
w zapomnienie puszczam moje obawy 

Odległe niebo 
przysuwa się bliżej
Szept z Twoich ust wydawał się znajomy 
z tamtych miejsc 

Do których zabierałeś mnie
Tam gdzie zapominałam się 

Było Cie (mniej) 
Coraz częściej 
Nie wybierałeś mnie 
A ja tęsknię 

Szepnij, opowiedz mi parę słów 
Powiedz mi 
dlaczego tak 
mało Ciebie tu  

Chciałabym zostać jeszcze chwilę 
Czasem tęskno mi do Ciebie
zbyt często 

Zabierałeś mi 
Cząstkę z naszych chwil 

Było Cie (mniej) 
coraz częściej 
Nie wybierałeś mnie 
A ja tęsknię

13 komentarzy:

  1. Piękna piosenka, melodyjnie jest i wpada w ucho. Pozdrawiam Cyrysiu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta piosenka. Nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Piękny głos i melodia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie "przyjemny chłód". Lubię tą piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ciekawa propozycja książki. Na pewno niedługo się na nią zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wprawdzie nie przepadam za tego typu muzyką co nie zmienia faktu że wpada w uchu. Fajna i spokojna nutka, którą można sobie przesłuchać. Całkiem fajna pozycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta propozycja.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...