Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 18 grudnia 2023

ZAPOWIEDŹ: Kornel Makuszyński "Awantura o Basię"

Moi Drodzy,

10 stycznia odbędzie się premiera powieści ,,Awantura o Basię'' Kornela Makuszyńskiego w nowej szacie graficznej. Ta książka nieodmiennie bawi, śmieszy, ale też wyciska łzy z oczu. 

Ile złego może przydarzyć się jednej osobie, w dodatku niewinnej dziewczynce?

Wydaje się, że pięcioletnia Basia w swoim krótkim życiu doświadczyła już wystarczająco dużo tragedii – a jednak niesprawiedliwy los odbiera jej jeszcze ukochaną mamę… Na szczęście dziewczynka spotyka na swojej drodze ludzi o wielkim sercu. Nie obędzie się jednak bez zabawnych perypetii.

Po raz pierwszy opublikowana w 1937 roku, Awantura o Basię bawi i wzrusza kolejne pokolenia młodych czytelników. Bohaterowie powieści niezmiennie uczą, jak dzięki miłości, solidarności i bezinteresownej pomocy można pokonać życiowe perturbacje i zmienić świat na lepsze.

Wydanie opatrzyła posłowiem Joanna Olech.

 FRAGMENT

I co Wy na to? Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać, aż ta książka do mnie dojdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ach zawsze mnie ta książka wzrusza;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam książki, kiedyś oglądałam serial i pamiętam, że podobał mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dobrze wiedzieć. Uwielbiałam tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiałem tę książkę, pozdrawiam Cyrysiu .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą książkę i czytałam kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Awantura o Basię" to klasyka, która nigdy nie traci na swoim uroku. Fajnie, że książka zyska nową oprawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może warto wrócić do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...