Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 17 sierpnia 2019

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę "Moja cisza" - autorski utwór GGDuo.

GGDuo to duet, który tworzą Gabriela wraz z mężem Wojciechem. Gabi Gąsior jest liderką zespołu Hoy Noiz, trenerką śpiewu, kompozytorką i autorką tekstów. Mogliśmy ją poznać także w „Bitwie na głosy”, gdzie szkoliła wokalnie drużynę braci Golec. Prowadzi także warsztaty muzyki gospel oraz jest zapraszana do pracy z chórami gospel w Polsce i Europie. Więcej linku: KLIK

Kiedy znowu mnie zawiodą, mój wzrok i słuch.
Gdy wypowiedzianym słowom, już zabraknie tchu.
Pośród myśli słów potoku, ukryła się wiem.
Usiądę i zaczekam na choćby mały jej cień.

Moja cisza jest jeziorem, zanurzę się w nim.
W ciszy ustępuje ciężar oskarżeń i win.
Moja cisza mnie otula, dobrze mnie zna.
Moja cisza pokazuje, gdzie zaczynam się ja.

Choć tak wiele nadaremnie padło słów na wiatr.
Wiem, że ona znajdzie we mnie, co zgubione od lat.
Ciszy muszę oddać wszystko, po ostatnią część.
Tylko wtedy się ośmieli, nadać życiu sens.

Moja cisza jest jeziorem, zanurzę się w nim.
W ciszy ustępuje ciężar oskarżeń i win.
Moja cisza mnie otula, dobrze mnie zna.
Moja cisza pokazuje, gdzie zaczynam się ja.

Ooo...
Cisza nie jest samotnością, lecz przestrzenią do zmian.
W ciszy znaną mi melodię od serca gram.
Cisza szczerze mi opowie, co usłyszeć mam.

Oooo...
Moja cisza jest motylem, o skrzydłach jak ptak.
Cisza uczy mnie zamieniać, moje "nie" na "tak".
Moja cisza mnie prowadzi, obok mnie trwa.
Moja cisza pokazuje gdzie zaczynam się ja.
Moja cisza pokazuje gdzie zaczynam się ja.
Moja cisza pokazuje gdzie zaczynam się ja.

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...