Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 17 listopada 2019

Czytaj PL 2019 – książki, które znalazły się w akcji

Jak dołączyć do akcji Czytaj PL 2019?


Krok 1: Zainstaluj aplikację Woblink.

Jeśli jesteś użytkownikiem smartfona lub tabletu z systemem Android lub iOS wejdź do Sklepu Google Play lub iStore’a i pobierz najnowszą wersję aplikacji Woblink, a następnie ją zainstaluj. Jeśli miałeś lub miałaś już aplikację Woblink, pamiętaj o zaktualizowaniu jej!

Krok 2: Znajdź kod QR i zeskanuj go w aplikacji!

KOD DO ZESKANOWANIA

Krok 3: Zaloguj się lub zarejestruj zupełnie za darmo.

Jeżeli jesteś już użytkownikiem Woblinka możesz zalogować się loginem i hasłem, którego używałeś lub używałaś do tej pory. Jeżeli pierwszy raz masz do czynienia z Woblinkiem, zarejestruj się całkowicie bezpłatnie i błyskawicznie. Wystarczy, że podasz maila i wymyślisz hasło (które zapamiętasz!).

Krok 4: Wybierz książkę i delektuj się czytaniem i słuchaniem!

Po zalogowaniu lub rejestracji aplikacja powinna przenieść cię do „karuzeli”, z której możesz wybrać jedną z 12 bestsellerowych książek, która zostanie dodana do twojej półki. Jednocześnie na półce możesz mieć tylko jedną książkę z akcji, ale w dowolnym momencie możesz ją wymienić.

13 komentarzy:

  1. Czytałam dwie z nich - Listy zza grobu i Okrutny książę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna instrukcja dla tych, którzy pierwszy raz mają styczność z tą akcją.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Całym sercem popieram tego rodzaju inicjatywy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również popieram takie inicjatywy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejrzę te tytuły, może znajdę coś dla siebie. Ja korzystam z Legimi i w abonamencie mam dużo więcej, więc kolejna aplikacja mi nie potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słucham "Okrutnego księcia" :) Może jeszcze zdążę posłuchać jakąś inną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta akcja! Biorę w niej udział po raz drugi (pierwszy raz w ubiegłym roku) i w tym roku mam problem, co wybrać od czytania, bo większość tytułów mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam legimi, więc na tę aplikację się nie skuszę, ale muszę przyznać, że książki trafione dla mnie. Żadnej z nich nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super akcja, ja zdecydowałabym się na Małeckiego, bo "Dygot" był super^^

    Nie chcę, żebyś to uznała za spam, ale reaktywowałam bloga i miło byłoby, żebyś zajrzała <3 Nie piszę już tylko o książkach, ale nazwa wciąż ta sama: isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...