Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 9 listopada 2019

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ''Zapach'' w wykonaniu Kacpra Gołdy.

Kacper Gołda swoje pierwsze kroki na scenie stawiał w wieku ośmiu lat. Na koncie ma laury licznych muzycznych konkursów. W 2014 roku wziął udział w programie "X Factor", gdzie dotarł do półfinałowej piątki.

zapomniałem już jak czytać z twoich oczu
zamiast mnie dziś widzę w nich jedynie lęk
zapomniałem już zapachu twoich perfum
pozwól znaleźć miejsce w wyobraźni twej

wiesz że się nie poddam
jeszcze przyjdzie wiosna
nie uniosę białych flag
jeśli ja nie mogę
to przypomni ci słońce
jak cudownie było nam

Mimo tylu błędów niepoprawnych wersów, którymi zapisałem nas. 
Chcemy dziś na nowo wpisać jedno słowo, do którego zacznę jeszcze raz. 

i nie zapominaj tamtych chwil
kiedy dla nas się zatrzymał świat
przecież one znowu mogą przyjść
gdybyś tylko pozwoliła im

zapomniałem już jak czytać z twoich oczu
zamiast mnie dziś widzę w nich jedynie lęk
zapomniałem już zapachu twoich perfum
pozwól znaleźć miejsce w wyobraźni twej

wiem że cię zraniłem
wiem że cię skrzywdziłem
pozwól mi naprawić błąd
Znaleźć cię nie umiem chociaż szukam w tłumie
 zapach twój uleciał stąd.

dla tych wszystkich wspomnień
wypełnionych ogniem
które budowały nas
chcemy dziś ponownie rozpalić pochodnie od początku 
stworzyć nowy plan

i nie zapominaj tamtych chwil
kiedy dla nas się zatrzymał świat
przecież one znowu mogą przyjść
gdybyś tylko pozwoliła im

zapomniałem jak czytać z twoich oczu
zamiast mnie dziś widzę w nich jedynie lęk
zapomniałem już zapachu twoich perfum
pozwól znaleźć miejsce w wyobraźni twej   x2
Wyobraźni twojej oooo
Wyobraźni twojej oooo
Zapomniałem jak czytać z twoich oczu
Nie wywieszę białych flag.

13 komentarzy:

  1. Był też w ósmej edycji The Voice of Poland. Bardzo fajny utwór i teledysk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemne, ale nic porywającego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Melodia mi się spodobała, kojąca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie miałam okazji wcześniej jej słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłuchałam teraz po raz pierwszy, ale spodobało mi się od razu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze coś nowego i fajnego wyciągniesz z tych internetów 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przypominam sobie, żebym słyszała ją wcześniej. Nawet mi się podoba.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...