Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 28 lutego 2020

WYNIKI KONKURSU: ZŁE MIEJSCE 💀

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać ''Złe miejsce''- K.N. Haner. 

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Podesłaliście kilka ciekawych historii, o których można powiedzieć, że znaleźliście się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie. Miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzcy, ale ostatecznie zdecydowałam się nagrodzić poniższą wypowiedź:
Ew

Też kiedyś się znalazłam w złym miejscu o złej porze, na szczęście nie byłam sama, a z przyjaciółką.

Zawsze pod koniec wakacji (chodziłyśmy wtedy do gimnazjum), chcąc uczcić wolne, ostatniego dnia sierpnia robiłyśmy coś dziwnego i niekoniecznie normalnego. Wtedy postanowiłyśmy wykąpać się nago w jeziorze (mieszkałyśmy w mieście wręcz otoczonym jeziorami, więc było gdzie wybierać). Oczywiście, poszłyśmy głęboko w las. Zacisze, spokój, na uboczu, czyli innymi słowy: ludzi brak. Kiedy się już wykąpałyśmy i zaczęłyśmy się zbierać do powrotu, zza krzaków wyskoczył na nas goły, stary facet. Stanął w miejscu, uśmiechnął się (do tej pory pamiętam jego krzywy uśmiech) i się zapytał, czy chcemy popatrzeć i czy chcemy dotknąć. Byłyśmy przerażone, ale kiedy zaczął się zbliżać, puściłyśmy się biegiem przed siebie. Gonił nas przez połowę drogi, aż na szczęście wpadłyśmy na jakąś rodzinę.
Fot. ze strony: klik

I już nigdy więcej z przyjaciółką nie "czciłyśmy" ostatniego dnia lata. A przynajmniej nie w taki sposób na odludziu i w lesie. :)



Laureatce serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy wraz z danymi do wysyłki nagrody.

14 komentarzy:

  1. Współczuję. A wygranym gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju co za historia;/ przynajmniej gratuluje wygranej!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję przykrego i niebezpiecznego spotkania. Gratuluję także wygranej.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Niefajna przygoda ale wygrana się należy. Hehe aż mi się przypomniała moja, jak z chłopakiem kąpałam się nago w rzecze a tu nagle spływ kajakowy zmierza w naszą stronę :D Bywają przypały jak się ma szalone pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Trochę przerażająca ta historia, więc dobrze, że nic się nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dreszczyk emocji gwarantowany.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, dziękuję, nie spodziewałam się wygranej. :) A historia, cóż, faktycznie przerażająca, ale na szczęście nic się nie stało. I z tego, co wiem, facet jakiś czas później został złapany i poszedł siedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...