Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 19 czerwca 2020

ZAPOWIEDŹ: ''MIŁOŚĆ WARTA WSZYSTKIEGO'' Agnieszka Jeż

Moi Drodzy,
17 czerwca swoją premierę miała wyjątkowa powieść zatytułowana ,,Miłość warta wszystkiego'' Agnieszki Jeż. Bardzo ją Wam polecam!

 ❤️ Zachwyca, wzrusza i nie pozwala się oderwać ❤️
Upalne lato 1939 roku. Na horyzoncie wojna – nieprzewidywalna, mroczna. Ale teraz jeszcze słońce i jego spojrzenie: błękitne, gorące, jedyne.

Sara Flinkierówna zakochuje się w Janie Górskim, to miłość zrodzona z przypadku. Łączy ich potężne uczucie, dzieli wszystko inne – ona jest Żydówką z dostatniego domu, on – biednym lekarzem, Polakiem.

Gorący sierpień, współcześnie. Anna Matkowska nie wierzy już w szczęśliwy traf, szuka drugiej połówki na portalu internetowym. Poznaje Marcina Zielińskiego, który w rzeczywistości okazuje się jeszcze cudowniejszy niż w wirtualu. Pcha ich ku sobie szalona miłość i wszystko inne – są dla siebie stworzeni.

Dwie historie, pozornie bez związku, a jednak losy ich bohaterów się przetną, a na jaw wyjdzie wstrząsająca prawda. Co zrobić, gdy okaże się, że całe życie było zbudowane na kłamstwie?

Opowieść o wielkiej sile miłości – ratującej i niszczącej, zmuszającej do najtrudniejszych wyborów. To także historia o tym, jak wybory poprzednich pokoleń wpływają na nasze życie.

Czy miłość jest warta wszystkiego – i śmierci, i życia?

Skusicie się?

19 komentarzy:

  1. Bardzo przekonywująca rekomendację. Będę miała tę książkę na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak ja lubię takie klimaty w literaturze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zdecydowanie moje klimaty. Dzięki za cynk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na nią oko odkąd zobaczyłam pierwszą zapowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie za często czytam książki wojenne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja recenzja zachęca. Może trafi do mojej poczekalni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię powieści tej autorki. Ta nowość zamówiona. Czekam na nią...

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie historie łączące przeszłość z teraźniejszością, zwłaszcza czasy wojenne 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje klimaty Cyrysiu. Trafiasz w me gusta czytelnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się na książkę akurat dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ten tytuł mam ogromną ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tej książki. Będę czekać na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna okładka. Czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię sięgać po takie książki, więc pewnie się skuszę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przekonałaś mnie do tej ksiązki :)
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To książka, na którą chyba najbardziej czekam odkąd tylko zobaczyłam zapowiedź. Musze koniecznie ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...