"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 20 czerwca 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Gdyby nie ty'' w wykonaniu Oddziału Zamkniętego.


Oddział Zamknięty – polski zespół muzyczny wykonujący muzykę rockową, założony w listopadzie 1979 roku. Grupa zyskała ogromną popularność w Polsce w latach 80-tych, a na jej koncie można znaleźć takie przeboje jak: „Ten wasz świat”, „Party”, „Obudź się”, „Andzia i Ja” czy „Gdyby nie Ty”.
Wciąż bardziej bezsenna,
Tak bliska i cała z ust.
Wciąż bardziej kamienna.
Kiedy nie ma mnie, kiedy wyjeżdżam, kiedy wchodzę w tłum.

Mam Twoje dobranoc,
Choć tak ciężko na trasie o sen.
Mam Twoje dzień dobry.
Mam na każdy dzień, na dobre i na złe.

Ref.
Gdyby nie Ty, nie wiem jak
Teraz bym żył, gdzie chodził, z kim spał.
Może bym był, może nie.
Gdyby nie Ty.

Samotny wśród ludzi,
Którzy myślą: "On nigdy nie jest sam".
Chce się wyrzucić, życie nudzi.
Trzyma mnie tylko to, że jesteś gdzieś tam.

Ref. (x4)
Gdyby nie Ty, nie wiem jak
Teraz bym żył, gdzie chodził, z kim spał
Może bym był, może nie.
Gdyby nie Ty,
Nie miałbym nic.

Ref.
Gdyby nie Ty, nie wiem jak
Teraz bym żył, gdzie chodził, z kim spał.
Może bym był, może nie.
Gdyby nie Ty.

9 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że ta piosenka jest wykonywana przez ten zespół, choć znałam ją od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta piosenkę znam i uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna piosenka. Jedna z moich ulubionych. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Kultowy zespół i świetna piosenka 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest to za bardzo mój gust, ale piosenka nawet mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenkę nam, ale nie za bardzo kojarzyłam ją z tym zespołem.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest piosenka mojej młodości - tyle wspomnień i emocji... uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...