Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 6 czerwca 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Do kiedy jestem'' Kasi Wilk.

Piosenkarka, autorka tekstów. Posiada niezwykle charakterystyczny, mocny wokal i charyzmatyczną osobowość. Medialnie zadebiutowała w 2005 roku w Opolu wraz z zespołem Kto To, który z piosenką "Gdy minie sen" zajął II miejsce. Rok później z utworem "Zero do stracenia" wzięli udział w polskich eliminacjach do konkursu Eurowizji, zajmując 7 miejsce. Wspólnie wydali album pt. "Jedenaście".Największą popularność przyniosła jej współpraca z poznańskim raperem Mezo. Ich wspólne single „Ważne" i "Sacrum" doczekały się wielu nagród. m.in. II miejsce w konkursie opolskich premier (2005) Eska Music Awards, Superjedynka (2007) za album "Eudaimonia" (Złota Płyta). Współpracowała z Kayah (m.in. koncert "MTV Unplugged"), a od blisko 15 lat współpracuje z Orkiestrą Adama Sztaby.
Widuję Cię tylko, gdy miasto zapada w sen
Słyszę Cię tylko, to od ścian odbity dźwięk
Ciągle dzwonie do Ciebie, choć po drugiej stronie jesteś (ciągle dzwonię, by powiedzieć Ci)
Chcę powiedzieć gdzie jestem i jaką mam sukienkę
Nie widzę kiedy Cię boli i gryzie
Kiedy Cię zaskakuje życie
Kiedy Cię bawią chwile i słowa
Do kiedy jestem
Nie powie, nie powie mi nic
Do kiedy będę, nie wie nikt
Gdy życie plany zburzy
To bardzo chciałabym
Byś do końca był Ty
Byś do jego końca był Ty
Poluje na chwile by tylko z Tobą być (na chwilę, by z Tobą być)
Przerywa mi tylko dźwięk budzika przy łóżku mym
Pewnie gdzieś mamy czas i miejsce, w których razem
Jesteśmy, czytamy gazetę i pijemy kawę

Nie dajesz kwiatów, bukietów, słodyczy
i nie zawsze mogę liczyć,
że na umówione spotkanie
Dojedziesz Kochanie
Do kiedy jestem
Nie powie, nie powie mi nic
Do kiedy będę, nie wie nikt
I wszystko mówi mi, gdy życie plany zburzy
To bardzo chciałabym
Byś do końca był Ty
Byś do jego końca był Ty
Pewna jestem, że Ty jesteś obok, jesteś, 
czujesz, czujesz mnie
Ja wiem, że czujesz zawsze obok mnie
Do kiedy jestem
Nie powie, nie powie mi nic
Do kiedy będę, nie wie nikt
Wszystko mi i wszystko mówi mi, gdy plany burzy
Ale bardzo chciałabym
Być do końca, tak bardzo
Byś do jego końca był Ty
Byś do jego końca był Ty

Wszystko mi i wszystko mówi mi, życie plany burzy
Ale bardzo chciałabym
Być do końca, tak bardzo
Byś do jego końca był Ty
Byś do jego końca był Ty

13 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...