Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 17 kwietnia 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Oto raj'' w wykonaniu Soni.

Sonia Szklanowska jest finalistką drugiej edycji „Hotelu Paradise”. Charyzmatyczna uczestniczka zapadła w pamięć wszystkim fanom programu, a po nim zyskała wielu zwolenników, którzy śledzą jej poczynania na social mediach. Młoda dziewczyna otrzymała propozycję zaśpiewania piosenki do nowego sezonu Hotelu Paradise. Tak oto powstał niniejszy utwór. Kompozytorami utworu są gitarzyści zespołu IRA: Piotr Konca i Sebastian Piekarek oraz Marcin Limek, uznany producent muzyczny, tekst napisał Wojciech Byrski.

Znacie program Hotel Paradise?

Oto Raj
Zostańmy tu
To nasz raj
Weź mnie do snu
Oto Raj
Zostańmy tu
To nasz raj
Weź mnie do snu
Oto Raj
W ramionach twych
Paradise to właśnie my
Co się musiało stać
Bym z tobą dzisiaj była tu
Przypadek albo traf
Niezwykła konstelacja gwiazd
Jesteśmy w raju
Na naszych oczach
Historia dzieje się
Swój uśmiech dajesz
Oto Raj
Zostańmy tu
To nasz raj
Weź mnie do snu
Oto Raj
W ramionach twych
Paradise to właśnie my
Co się musiało stać
Byś trafił na mnie właśnie tu
Spojrzenie moje kraść
Bliskości zaspokoić głód
To przeznaczenie
Zgadujesz słowa
Zanim ulecą z ust
Bądź mym pragnieniem
Oto Raj
Zostańmy tu
To nasz raj
Weź mnie do snu
Oto Raj
W ramionach twych
Paradise to właśnie my
Wyśniony raj
Niech nasza chwila wiecznie trwa
Wyśniony raj
Niech ta muzyka w sercach gra
Każdego dnia
Oto Raj
Zostańmy tu
To nasz raj
Weź mnie do snu
Oto Raj
W ramionach twych
Paradise to właśnie my
Oto Raj
Zostańmy tu
To nasz raj
Weź mnie do snu
Oto Raj
W ramionach twych
Paradise to właśnie my

15 komentarzy:

  1. Piękna piosenka na weekend Cyrysiu. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę. Pozdrawiam i zaczytanego weekendu. Dziś pogrzeb Księcia Filipa .

    OdpowiedzUsuń
  2. Programu nie oglądam,ale piosenka "lekka, łatwa i przyjemna". Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam ten program, piosenka wpada w ucho;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam tej piosenki. Całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądam tego programu, więc nie znam dziewczyny. Chętnie posłucham.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet wpada w ucho, mimo że ja i polskie utwory nie za bardzo się lubimy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka fajna, ale program już mniej 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i lubię tę piosenkę, przyjemnie się jej słucha.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piosenka wpada w ucho, ale nie dziwota skoro odpowiadają za nią muzycy IRY <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej piosenkarki, ale wynika to z tego, że rzadko oglądam telewizję. Piosenka nie do końca przypadła mi go gustu, ale fajna na wakacje.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Programu nie oglądam, ale piosenkę kojarzę, bo wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja przy sobocie zachwyciłam się ksiązką "Przez głębię do gwiazd"

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...