"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 20 kwietnia 2021

WYNIKI KONKURSU: W BLASKU DNIA 😎

 MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać książkę  ''W blasku dnia'' Edyty Świętek. 

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Otrzymałam kilka interesujących odpowiedzi na temat tego, którą porę dnia wolicie: dzień czy noc? Po długim namyśle zdecydowałam, że nagroda powędruje do osoby o imieniu/pseudonimie:

grażyna

Zdecydowanie wybieram noc. To pora ciszy, bez pośpiechu, odpoczynku po pracy codziennej, przemyśleń o minionym dniu, planowania kolejnego dnia... Pora prowadzenia spokojnych rozmów, czasu na wzięcie do ręki książki i zanurzenia się w czytaniu. To również czas zasypiania w przytulnej pościeli, oddawania się często jakimś marzeniom... A w nocy mogą też pojawiać się piękne sny, które po przebudzeniu wywołują uśmiech i chciałoby się przedłużyć ich trwanie. I niebo nocą potrafi być piękne, gdy mrugają do nas gwiazdy, a my wysyłamy do nich swoje marzenia. Mimo nocnej ciszy są też niektóre ptaszki wyśpiewujące swoje trele właśnie po zapadnięciu zmierzchu. I nie przeszkadza mi, że nie ma tylu kolorów nocą, co za dnia, bo maciejka pięknie pachnie tylko nocą, świerszcze rozpoczynają swoje koncerty. I świetliki zdarza się zobaczyć, a w ciągu dnia to przecież takie zwykłe robaczki. Lubię noc, ciszę, moje marzenia, spokój...




Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt na maila (klik) wraz z danymi do wysyłki nagrody.

21 komentarzy:

  1. Renata Kozłowskawtorek, 20 kwietnia, 2021

    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje ! Ja teraz stawiam już na e - booki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni- piękny komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...