Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 12 sierpnia 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę:  Wyglądasz Tak Pięknie - Sobel.

Szymon Sobel, to jeden z najbardziej obiecujących raperów młodego pokolenia.  Pochodzi ze Świdnicy na Dolnym Śląsku. Sobel jest stosunkowo świeżą postacią na polskiej estradzie. Na szerszą skalę zaczął bowiem działać dopiero w 2019 roku. Eklektyczna mieszanka popu, rapu, hip-hopu i trapu okazała się być prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Młody wykonawca w ekspresowym tempie zdobył rzesze wiernych fanów i fanek.

14 komentarzy:

  1. Wpada w ucho, a to ważne, pozdrawiam po zabieganym przedpołudniu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podoba mi się tekst niż melodia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca trafia do mnie ten utwór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tego artystę, ale powyższej piosenki jeszcze nie słyszałam. Na pewno nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kawałek wpada w ucho i jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten kawałek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...