Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 26 sierpnia 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę:  ,,Kocham po swojemu'' w wykonaniu Ireneusza Lament.

Ireneusz Lament, to artysta pochodzący z Polesia. Niestety w internecie nie ma na jego temat więcej ciekawostek na temat jego biografii.
Na szarej szybie piszę twe imię 
Gdzie mogę, wszędzie 
Tak mi się zdaje, że jesteś przy mnie
 Może to śmieszne

 Na mokrym piasku dom nasz rysuję
 A przy nim ogród 
Ty mówisz do mnie, że czas marnuję
 A ja po prostu... 

Kocham po swojemu
 Kocham tak, jak umiem
 Więc mi nigdy nie mów
 Nie mów, o nie
 Że cię nie rozumiem

 Kocham złe godziny
 Kocham łzy i burze
 Chcę, byś była przy mnie
 Dłużej, dłużej, dłużej, dłużej 

Imię na szybie ... (?)
 Chlupiąca deszczem
 Nasz dom na piasku strugą popłynął
 Z ulewnym deszczem
 
A ja rozmawiam z zegarem ściennym
 I z kalendarzem
 I czekam chwili, gdy ze mną będziesz
 Naprawdę razem
 
Kocham po swojemu
 Kocham tak, jak umiem
 Więc mi nigdy nie mów
 Nie mów, o nie Że cię nie rozumiem

 Kocham złe godziny
 Kocham łzy i burze
 Chcę, byś była przy mnie
 Dłużej, dłużej, dłużej, dłużej

 Kocham po swojemu
 Kocham tak, jak umiem
 Więc mi nigdy nie mów
 Nie mów, o nie Że cię nie rozumiem
 
Kocham złe godziny
 Kocham łzy i burze
 Chcę, byś była przy mnie
 Dłużej, dłużej, dłużej, dłużej
 Kocham po swojemu
 Kocham tak, jak umiem
 Kocham tak, jak umiem

7 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...