Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 14 sierpnia 2023

ZAPOWIEDŹ: Klątwa utopców – IWONA Banach

 Moi Drodzy,

23 sierpnia trafi do księgarń ,,Klątwa utopców'' Iwony Banach. To odświeżoa odsłona komedii kryminalnej Autorki.
Najważniejszym wydarzeniem w życiu Dagmary ma być jej zbliżający się ślub. Plany przyszłej panny młodej krzyżuje jednak matka, która wysyła ją z pomocą do dziadka. Staruszek to dość specyficzna postać – koszmar dla każdego cywila, bo czuje się nadal jak Generał, co skutkuje między inny ucieczką każdej z jego gospodyń.

Dagmara decyduje się na odwiedziny dziadka wraz z przyjaciółką Kingą. Na miejscu okazuje się, że staruszek zniknął. W dodatku wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na… porwanie. Chcąc nie chcąc, (a bardzo nie chce) wnuczka rusza na poszukiwania porywaczy i uprowadzonego. Na miejsce dociera też specjalna ekipa ratunkowa, która zostaje ulokowana w zrujnowanym budynku dawnego szpitala psychiatrycznego. Okazuje się, że Romantyczne Roztocze wcale nie jest takie romantyczne z tabunami komarów, dziwnymi wydarzeniami oraz „utopcami”.

  • Skąd w spiżarni zwłoki pomocy kuchennej? 
  • Dlaczego narzeczony Dagmary zaczyna budzić podejrzenia? 
  • Jakie tajemnice kryją ruiny szpitala psychiatrycznego? 



Skusicie się?

25 komentarzy:

  1. Na pewnie ta zapowiedź ucieszy wielu czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  2. To może być bardzo interesująca pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiedź ciekawa. Myślę, że mogłabym ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje pełne są książkowych premier :) Ciekawy projekt okładki !

    OdpowiedzUsuń
  5. HA! Jutro też publikuję zapowiedź i mam sygnał, że książka już w drodze, z czego cieszę się ogromnie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno przy lekturze tej książki będzie dużo dużo śmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tę książkę na razie sobie odpuściłam. Zresztą mocno okroiłam latem współprace ze względu na częste pobyty w szpitalu, lataniu po lekarzach, ale też żeby się nie zakopać i na spokojnie czytać 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Chyba się skuszę, bo już czuję się zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow! Już sam opis wciągnął na maksa a lubię takie klimaty tuż obok fantastyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu zabrać się za twórczość autorki

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę chciała skusić się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się interesująco. Będę musiała pamiętać o tej książce

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam jedną z książek autorki. Będę miała ten tytuł na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno temu czytałam i będę miała okazję wrócić do tej książki Iwony.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ten gatunek, więc na pewno się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam już twórczość autorki, także chętnie sięgnę po tą pozycję. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się ciekawie. Jeszcze nie czytałam takich książek

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie czytałam kryminalnej komedii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie poznam tą książkę. Myślę że przypadnie mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie wiem, poczekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Książka mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam w planach Cyrysiu, jednak poczekam na recenzję :-) .

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna kryminalna zagadka do przeczytania. Na pewno się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czuję, że będzie mi się podobać. Nie słyszałam wcześniej tego tytułu

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...