Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 19 sierpnia 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę:  "Nim zajdzie słońce"Smolasty & Doda.

Efekt współpracy Dody i Smolastego w postaci singla ''Nim zajdzie słońce'' przebił oczekiwania wszystkich. Piosenka bije rekordy na YouTubie, cały czas okupując szczyt karty na czasie. 

Ej, ej, ej
Nic nie będzie takie samo, kiedy zabraknie nas
Choć strzelamy sobie w serca, potem idziemy w bal
A jeśli mi nie wierzysz, to po prostu uderz mnie w twarz (ała, he)
Przy mnie nigdy po polikach nie popłyną Ci łzy
A jeśli tak, to ze szczęścia a nie straconych chwil
I choć nie potrafię tańczyć
To Ty nadasz mi rytm (yeah)
Dzisiaj tańczymy salsę, dzisiaj tańczymy rumbę
Może zostaniesz u mnie na więcej nich sekundę
Moje myśli są podłe, moje myśli są brudne
Przepraszam Ciebie bardzo, już inaczej nie umiem
Nim zajdzie słońce i skończy się ten świat
Chcę spojrzeć jeszcze raz w Twe oczy pełne gwiazd
Nim zgasną ognie, co płoną ciągle w nas
Zatańczmy jeszcze raz
Wszystko będzie takie samo, skoro zabraknie nas
Znam na pamięć z wielu ust ten sam tekst co w snach
Chcę Ci wierzyć, ale taki odruch już mam
Sorry
Dlatego niech nas nie zabraknie
Chociaż my przetrwajmy to
Nie lubiłam tańczyć w parze
Ale z Tobą chcę non stop
Te ognie, ognie, ciągle płoną w nas
I nie możemy już się podnieść, podnieść
Ale już kończy się świat
Więc tańcz ze mną bez tchu
Nim zajdzie słońce i skończy się ten świat
Chcę spojrzeć jeszcze raz w Twe oczy pełne gwiazd
Nim zgasną ognie, co płoną ciągle w nas
Zatańczmy jeszcze raz

15 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze - wcześniej nie słyszałem. Ale podoba mi się :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam wrażenie, że wszędzie ją słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam ten utwór i podoba mi się :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podeszła mi ta piosenka 🤷🏻‍♀️.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jeszcze nie słyszałam tej piosenki. Fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze że nie myślałam że ta piosenka tak fajnie im wyjdzie Na prawdę kawał dobrej roboty

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię słuchać tą piosenkę. Wpadła w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzisz, nie słyszałam wcześniej tej piosneki. Nawet niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. Ładnie im wyszło

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...