Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 5 sierpnia 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Zamyślone głowy'' w wykonaniu Dzioło.

Dzioło to polski zespół grający muzykę z pogranicza rock, reggae, punk rock oraz ska, który powstał w 2000 roku w Kobiórze na Śląsku. Sami nazywali się polsko-białoruską inicjatywą muzyczną. Pierwszy większy koncert zagrali 21 marca 2001 roku nad Jeziorem Paprocańskim, a rok później otrzymali nagrodę publiczności na pszczyńskim przeglądzie zespołów rockowych U’rock.  Zespół wystąpiły również na festiwalu Przystanek Woodstock  w latach 2001 oraz 2002 w Żarach.
Idę z głową w chmurach
Nie wiem skąd i gdzie
Nikt mnie nie zatrzyma
Nie oglądam się
Wiatr unosi w górę
Wiatr unosi tak
Wiatr porywa mocno
Łapię go za frak
Hej Zamyślone głowy
Nie chcę z wami walczyć
Mówicie że jestem winny
Bo naruszam waszą przestrzeń
Hej Zamyślone głowy
Nie chcę z wami walczyć
O nie
Mówicie że jestem winny
Bo naruszam waszą przestrzeń powietrzną
Tam gdzie droga kręta
Tam gdzie bagno jest
Gdzie przestrzeń zamknięta
Tam pojawia się
Wolnośc będzie górą
Przezwycięży strach
Obawę przed nieznanym
Radość radość będzie w nas
Hej Zamyślone głowy
Nie chcę z wami walczyć
O nie nie nie
Mówicie że jestem winny
Bo naruszam waszą przestrzeń
Hej Zamyślone głowy
Nie chcę z wami walczyć
O nie
Mówicie że jestem winny
Bo naruszam waszą przestrzeń powietrzną

14 komentarzy:

  1. Dość specyficzna ;-). Pozdrawiam z blogowego urlopu i po bardzo zabieganym poranku. W soboty jak wiesz - nie czytam ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, to nie moje klimaty. Zupełnie nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem nie moje klimaty, ale mojemu mężowi spodobała się ta muzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy letni kawałek, choć nie do końca w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie słuchałam polskiej muzyki. Tekst tej piosenki jest całkiem przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym zespole 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewątpliwie ma ciekawe słowa.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...